bne terug van eerste wedstrijd in de L1 met liedewij en ja hoor een wispunt 183 en eerste:p en die andere was beetje banketstaaf jury had 181 en de na teller had 179 en toen kwam ik thuis en toen zag dat ze bij 1 ding niks hadden ingevult bij me midden stap dus ik meteen de verenging bellen toen zij de ze van een leeg hokje is dan een 6 terwijl er goed kometaar op stond
en met bianca eerste wedstrijd in de B en had 174 vond het super van ons aangezien het der eerste keer was
Gister feestje in Nijmegen.. Pff was bere gezellig alleen was pas om 5u thuis en vanmorgen alweer naar vaders dus enigsinds brak..
Heb nog wel leuke foto's van Athosja van gister Les ging weer super goed!! Alleen toen ik aan het uitstappen was gingen ze paarden buiten zetten en werd thos echt vet druk! Maar gelukkig geen ongelukken Ze stond me al op te wachten
Eindelijk is ukkie van Mara geboren, het lange wachten is beloond. Nu afwachten op de aftekeningen en het geslacht. Ik vermoed een merrietje ... maar dat is mijn voor gevoel.
Lag in bed maar ben er weer uit. Ben méga onrustig (ik heb vermoeden waarom, maar ik wil het niet weten.. ben zo bang voor dinsdag en woensdag) hoofdpijn, buikpijn, misselijk. Dus maar even achter de pc gekropen. Zo dadelijk maar weer is een poging wagen om te gaan slapen..