Ik kijk d'r echt naar uit.

Met crossen doe ik peesbeschermers en springschoenen.
Achter niet, doe ik nooit. Kijk wel.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
MissPromiss schreef:Hmm misschien heb ik ook wel geen kaal paardje.. De internet winkel heeft érg veel moeite met mijn bestelling (scheerapparaat)"
Vrijdag was het geld bij hun binnen.. als het góed is is het vandaag verzonden na 100 belletjes maar ik durf niets meer te verwachten
Saskia9 schreef:lauraenabe schreef:ik ben 79 en is er iemand die met mij wil rijden in de parade?het liefste iemand met een makke haflinger. Ik mag waarschijnlijk de parade meerijden ligt eraan of mijn voorlezer wil blijven
. dus.... is er iemand?
Ik wil wel naast je rijden in de parade hoor!
Ik ben nummer 93!
Mijn haflinger is meestal erg mak,al weet je nooit wat ze doen in een parade van meer dan 100 haffies natuurlijk
kan hem wel goed houden gelukkig
Aranel schreef:MissPromiss schreef:Hmm misschien heb ik ook wel geen kaal paardje.. De internet winkel heeft érg veel moeite met mijn bestelling (scheerapparaat)"
Vrijdag was het geld bij hun binnen.. als het góed is is het vandaag verzonden na 100 belletjes maar ik durf niets meer te verwachten
Pff slechte service dan zeg...
Als het geld vrijdag binnen was konden ze het zaterdag verzenden had je het uiterlijk dinsdag....
Kun je niet iemand op de manege vragen of ie je paardje wil scheren?
Saskia9 schreef:lauraenabe schreef:ik ben 79 en is er iemand die met mij wil rijden in de parade?het liefste iemand met een makke haflinger. Ik mag waarschijnlijk de parade meerijden ligt eraan of mijn voorlezer wil blijven
. dus.... is er iemand?
Ik wil wel naast je rijden in de parade hoor!
Ik ben nummer 93!
Mijn haflinger is meestal erg mak,al weet je nooit wat ze doen in een parade van meer dan 100 haffies natuurlijk
kan hem wel goed houden gelukkig
Saskia9 schreef:Ik heb er echt mega veel zin in!
Saskia9 schreef:beide inderdaad!!
weet niet wat ik mee moet nemen voor de overnachting, iemand enig idee?
Joki schreef:nee is voor de cross niet verplicht