Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Alleen veel werk
Deze lengte gaat nog, maar langer lijkt me zo vervelend.
):
En in de zomer ook altijd vlechten vanwege het zweten onder de manen heel erg, zelfs op stal! Nu in sportcoupe is zoveel handiger en makkelijker

Want nu groeit het 10x zo hard dan dat ze lang waren

silby schreef:Ben ik helemaal met je eens![]()
Rij zelf ook nog in de B rond,maar het is soms echt schrikbarend wat je voorbij ziet komen..
En ik ben ook echt geen natuur talent hoor
Vind het dan altijd moeilijk om bij de les te blijven, maar goed ik heb dan ook al eerder wat hoger gereden. Velina heeft nu twee wedstrijden gelopen, en die heeft wel even wat kilometers nodig om al dat nieuwe een plekje te geven. Gaat al vlug zat, want kreeg de laatste wedstrijd al wel het "thuis"gevoel zeg maar, het is een heerlijk nuchter dier wat dat aan gaat. Qua niveau red ze het allemaal wel, al is de galop nog niet L1 waardig
Dus dik getroffen wat dat aangaat! Hij gaat me zelfs al lopen verbeteren als ik weer eens verkeerd zit oid haha! Scheelt het is zelf wel een redelijk fanatieke sporter, en heeft er dus ook wel lol in.
Wel eentje met exceem, dat is toch ook een bak werk om dat wat fatsoenlijk te houden.. (maar scheelt ook dat ik die nog niet fanatiek rij, met rijden heb je ze toch automatisch al vaker door handen)
. Moet zeggen dat hier trouwens ook altijd wel veul Friezen in de baan zijn!
Hartstikke lief...
Je moet t toch ergens leren! Heel veel succes alvast zondag!
Zolang jij en je paard er maar plezier in hebben, dat is het allerbelangrijkste. T is gewoon hobby toch?
Zoveel anders is de L1 ook niet tov de B denk ik dan..