tahorselover schreef:ik wilde gewoon heel graag deze foto delenDeena @xDeena_ heeft hem gemaakt en hij is zo gaaf!! [ Afbeelding ]
Daiskes mooie oog
omg, deena facking mooie foto.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tahorselover schreef:ik wilde gewoon heel graag deze foto delenDeena @xDeena_ heeft hem gemaakt en hij is zo gaaf!! [ Afbeelding ]
Daiskes mooie oog
Liisaaxo schreef:tahorselover schreef:ik wilde gewoon heel graag deze foto delenDeena @xDeena_ heeft hem gemaakt en hij is zo gaaf!! [ Afbeelding ]
Daiskes mooie oog
omg, deena facking mooie foto.
xkimmieejj schreef:@Marlis ''@ xKimmiejj: Wat een tankie.'' haha jaa dat is ze zeker lekker ouderwets lomp!
@DaisyB94 ''@xkimmieejj ze lijkt zo echt een beetje op een teddie '' Iedere winter is ze zo.. alleen is het nu een stuk minder dan normaal:P
@_KaWi_ ''xkimmieejj; Wat een punkie kapsel heeft dat haffie op de foto. Wel leuk hoor!'' Haha jaaklopt was net na de les en ze had der eigen net uitgeschud!:p
@AnneRekers ''xKimmieejj: Leuuk beesie , haha lekker manenbos ook ofniet?'' een behoorlijke jaa.. ben 80% van het poetsen met der staart en der manen bezig en 20% met der lijf! zo'n flinke bos is t.
@PeerAppel ''@xkimmieejj Zo, dat is inderdaad lang geleden! Leuke Haflinger!'' klopt ik moet hier weer wat actiever worden!:p en dankjewel!!
DaisyB94 schreef:@xkimmieejj vind je dat niet vervelend met rijden? Het is wel onwijs schattig