Jij ook hier? Leuk! Hoe is het nu?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ja gaat prima hier
Nog een klein beetje verdriet om Shania, maar verder slepen de rest van de paarden me er wel doorheen. Ze geven me geen tijd eigenlijk om verdrietig te zijn.. Lieverds..
. Echt apart dat die haf nog erger in zijn wintervacht zat dan onze shetlanders die altijd 24/7 buiten staan.

_Nelleke_ schreef:Dat is met het (warme) weer van afgelopen dagen niet zo erg.
Maar als je dekenmodel/racemodel scheert kan je paard ook z'n haren niet meer opzetten. Dus eigenlijk wat kaal is zit geen deken, en waar wel een deken zit hebben de haren geen functie. Of zie ik het nou verkeerd?

Nou was het sowieso al wel mijn planning om haar gewoon vacht te laten krijgen en evt een streep over de luchtpijp of een racestreep te scheren. Nadeel vind ik wel dat het zadel nog een tikje instabieler ligt met die lange vacht

apollootje schreef:Wat een boel geschoren haffies!
Die van mij is inmiddels ook kaal. Ik heb er flink over getwijfeld maar ben blij dat ik het heb gedaan
Gaat het nog niet zo fijn in het M, Rosanna? Heb je al een tijd niet meer gezien!
Wij hebben gister onze laatste L wedstrijd gehad, zondag hebben we ons M debuut in IJzerlo.
Rianne11_42 schreef:_Nelleke_ schreef:Hee rianne! Wat leuk!
Hoe is het met wallie?
Wallie is helaas ingeslapen in september 2011Hij was gewoon echt op... Mentaal nog wel goed, maar gewoon moe. Op van zijn artrose, kon niet meer goed meekomen met de rest. Ik verzorgde hem toen al ruim een halfjaar niet meer. Iemand anders die elke week of om de week een buitenritje deed verzorgde hem. Dat was wel fijn op zijn oude dag, want dat vond hij heerlijk om te doen. Ik heb per januari 2011 Casindy overgenomen (stond op dezelfde stal).
Hoe is het met Rowan??Waar ergens sta jij op stal?
Maar je nieuwe paardje mag er ook zijn!