Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Nathalie83 schreef:@ Cynn_x, ben benieuwd of ik nog op je foto's sta.. (met de parade stond ik aan de linkerkant van de bak)
En het zou geweldig zijn als je de finale bestgaand enkelspan ook op de foto hebt!! Aangezien Willem daar 1e werd!! Had mijn camera toen uitbesteed en die foto's zijn niet best helaas..
Ga je alle foto's online zetten? of op aanvraag?
Monica_86 schreef:Trouwens voor de mensen die nieuwsgierig zijn... Op mn facebookpagina zet ik ook regelmatig nieuwste foto's, wanneer ik wat op mn site zet.. Om op de hoogte te blijven
http://www.facebook.com/monicabrouwerfotografie Liken is altijd leuk
yhultink schreef:Cynn_x: Ik lees dat jij ook foto's hebt gemaakt? klopt dit
Monica_86 schreef:Thnx!!
Ik heb een Canon 450D met een 70-200 4.0 L lens
Klijn schreef:Ai loontje ook gevallen! Pff was ook echt glad hè! Volgens mij zag ik jou in de ring rijden.. Nieva heeft hele lange manen toch? B met startkaart rond kwart voor 10 vorig jaar jou volgens mij even gesproken.
Merel ook gevallen niet fijn!!
Bij de vaardigheid viel er ook iemand doordat ze bleef hangen aan de vlaggetjes echt lomp!
Flurk jij hebt bruin tuig toch? Kan het zijn dat je iets over half 10 in de ring was? Want dan heb ik jou ook gezien
Sita_ schreef:Ja, ik ook.. Met inspringen. Paard was helemaal![]()
Eerste echte springparcours buiten, dus veel indrukkken en alles.. Wrs. speelde ook de vermoeidheid wat mee want toen hij een balkje tikte omdat ie even niet oplette begon ie zo allemachtig hoog te springen dat ik t nauwelijks uit kon zitten. Na een paar keer sprong ie zowat boven de staanders uit en werd ik gelanceerd..
Heb onzettende spierpijn, mn heup is beurs en wrs. een nekwervel gekneusd of iets dergelijks. Moet morgen even naar de dokter, want het gaat echt niet goed met mn nek.. Voelde toen ik viel ook echt *knak*..
Merel___ schreef:Sita_ schreef:Ja, ik ook.. Met inspringen. Paard was helemaal![]()
Eerste echte springparcours buiten, dus veel indrukkken en alles.. Wrs. speelde ook de vermoeidheid wat mee want toen hij een balkje tikte omdat ie even niet oplette begon ie zo allemachtig hoog te springen dat ik t nauwelijks uit kon zitten. Na een paar keer sprong ie zowat boven de staanders uit en werd ik gelanceerd..
Heb onzettende spierpijn, mn heup is beurs en wrs. een nekwervel gekneusd of iets dergelijks. Moet morgen even naar de dokter, want het gaat echt niet goed met mn nek.. Voelde toen ik viel ook echt *knak*..
Oeii, dat klinkt idd niet fijn! Hopelijk gaat het binnenkort beter!
@Flurk, jij zat volgens mij bij mijn zusje in de crosstraining! Eerste groep toch? Wat een leuk paardje heb jij zeg, aansprekend koppie!Mijn zusje was in het roze, was halverwege gestopt omdat ze niet meer durfde.