Ik ben een behoorlijke poos erg ziek geweest, waardoor ik helaas de puf niet had om steeds te reageren. Ik heb wel elke dag meegekeken en genoten, en ik ben heel jaloers geweest omdat ik niet naar de paarden kon. Gelukkig gaat het nu wat beter en ben ik gister lekker naar Ivi geweest. Ondanks dat hij me lang niet gezien had, was hij niet bij me weg te slaan, dat deed me erg goed Hopelijk gaat het nu bergopwaarts (ik heb kinkhoest gehad dus mijn longinhoud is momenteel zéér nihil) en kan ik het rijden weer opbouwen. Gister een kleine 20 minuten wat rondgereden en hij was erg braaf
@kayleigh: ik heb je prachtige foto's van Ivar gemist. Beterschap nog!
Evelyne
Geplaatst: 30-06-12 16:40
Ik heb al een hele tijd niets meer gepost Het was een beetje druk hierzo,nog steeds, en dus kon ik niet uitgebreid reageren. Ik heb wel iedere dag gekeken en steeds weer als ik al jullie foto's zie bedenk ik me weer waarom ik haflingers zo geweldig vind Nu heb ik geen zin om uitgebreid te reageren want ik kom net van de zeeuwse dag van het paard en ben een beetje heel erg gaar Volgend jaar ga ik denk ik met Angus ook naar de keuring!
Vandaag zijn Angus en ik alweer een jaar samen Wat is de tijd hard gegaan zeg Ik heb hem al een jaar en ik rij nog niet eens met hem,terwijl hij toch al 5 is Over 3 weken is mijn instructrice terug van huwelijksreis en gaan we beginnen aan het inrijden van mijn gouden mannetje Hier even 2 foto's,1 van toen ik hem net had en 1 van vorige maand
Ik kom ook eens ff kijken:) Wat een verschrikkelijk mooie paardjes komen er voorbij zeg! Maar ja, haflingers zijn gewoon de mooiste paardjes ter wereld:P