Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Bailey_4ever schreef:Ik heb mijn paard gisteren verpest![]()
whaha help
Story of my life:
Het was een druilerige dag toen ik besloot om Bailey haar voeten en baard weer wat op te scheren. Mijner inziens stond ze er bij als een overbehaard gorilla'tje of een paard dat het net niet helemaal was. Pretty pony bailey kan met zo'n titel natuurlijk niet leven, dus zo gezegd zo gedaan en er weer een mooie pony van gemaakt. Ongeveer dan.
1 voet geschoren, 2 voet geschoren en..een half.Machine stopt ermee *oliebol* Paardlief maar weer op stal gezet en de machine laten opladen. Na het eten weer teruggekomen bleek de machine weer prima in orde en ik ben aan de slag gegaan. Hij haperde en de batterij leek het ene moment wel leeg, en het andere moment vol.
*ahhgh frustratie!* En ik gooide het ding in een hoek. oliebol. Waarom doe ik dat nou weer? Opzetstukje kapot, notitie: scheerapparaten kunnen niet tegen verwoed in hoeken smijten. Afijn, ik had gelukkig nog een ander opzetstukje maar deze messen waren een stuk grover. Met goede moed ben ik verder gegaan, helaas ook met strepen en hapjes want het kreng was eigenlijk wat te grof.
Nog 1 voet te gaan en ik kreeg de smaak te pakken. In een vlaag van verstandsverbijstering en schaduw op haar kootholte creeërde ik een kale plek. Een roze kale plek. Zo goed en kwaad als het ging de rest afgemaakt. Gelukkig zat de plek aan de binnenkant en kon bailey de wei op zonder te worden uitgelachen. Een geruststellend gevoel, de andere paarden konden namelijk best gemeen zijn.
Eenmaal aangekomen bij haar baard had ik het verdoemde apparaat onder controle en kreeg ik zijn kunsten in de smiezen, we schoren de baard perfect af. Lip en oren nog intact, altijd fijn.
Na een kleine inspectieronde met hier en daar een bloos en een oei heb ik het apparaat maar opgeborgen en bailey een knuffel gegeven. Het arme beest kon er ook niks aan doen.
LoveLita schreef:Oooooh ja jezusSinds mij dat 2x is overkomen heb ik echt een fobie voor voetjes opscheren met een apparaat. Ik blijf trouw met kammetje en schaar aan de gang gaan
Geen happen, strepen en half geschoren voetjes meer..
Alleen voor de baard pak ik papa's tondeuse
Ryanne_ schreef:Nouja, geen duidelijke reden nee, ze hebben het een keer zo gedaan,, maar vind het zo vreemd vorig jaar tijdens parade nog: hier laten we zien dat de haflingers ook kunnen springen!! en jahoor ze kunnen het..
en nu mogen ze maar laten zien dat ze 70 kunnen.