Maar gaat netjes zo, volgens mij kun je al je sportpredikaat aanvragen? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Was dus wel even extra bikkelen op de GK. Bailey is officieel niet opgenomen in het stamboek helaas.. Als veulen wel maar als 5/6 jarige niet meer. Ze was te klein en had wat te weinig raskenmerken. 
En ik denk dat hij zichzelf ook niet zo in de spiegel wil zien, zeker niet met de roze bandages en springschoenen erbij, dan was het al helemaal een nog groter drama geworden dan al tijdens het oefenen zonder egokrimpende middelen

maar jouwes springt ook leuk hoor
, sorry kzal dr aan denken XD haha die haf van jou, ook al zown vreet beest XD
nog een spring haffie
leuk
hihi charmante foto’s
echt prachtig!
jammer dat ze een beetje vaag zijn.
hij is nu een stuk lichter natuurlijk 
astridastrid schreef:Wat een leuke reacties! En in de tussentijd weer mooie Haffies, wauw! Ik zag nog een Natif, die lijkt echt op Nashville, leuk! En Nobbi, wie is zijn vader? Is ook een N-lijner! Zal even op iedereen reageren want ik zag nog heel veel mooie Haflingers!

Mooi wit!
Heeft 'ie een korte coupe, zie ik dat goed? Staat stoer!

(schaamt zich voor de staart van Romana, maar dat komt nog wel..
)
Gaaf beenwerk!

Hoelang is de verwachting dat je er niet op mag? Sterkte!

Ze is al een hele week bezig.. overal ziet ze 'spoken', racen, bokken als een tier.. En ze is zo ontzettend snel. Ik kan gelijk zien wanneer ze gaat klieren; als de oren recht vooruit staan. Dan heeft ze weer wat bedacht. Echt. Stándaard. Ik moet dat voor zijn..
Gisteren ook met losrijden vóór de les 4x rodeo gehad. Bij de 4e keer lag ik voor het zadel en toen maakte ze nog een draai en een extra scheve hoge bok. Vraag me niet hoe ik ben blijven zitten.. En dan.. is het kwartje 'op', ja dag!
Lopen!

Amanda schreef:Ja het was gister geknipt, dus moet er nog wat natuurlijker uit gaan zien.
Erg veel werk aan gehad. Het is onwijs dik. Wat je ziet is maar de helft. Aan de andere kant hangt ook zoveel.
Maar heb er geen spijt van.

Hoe groot is ze dan, ze oogt bijna nog C? Wel leuk dier!

Het draken ken ik, maar de foto's zien er relaxt uit.