1000x excuus... Ik hoop en verwacht deze week mijn mailbox weer leeg te hebben en alle vragen te hebben beantwoord.
MadelonSunny
Geplaatst: 13-02-12 15:33
Heb ik weer, wil ik me inschrijven krijg ik een error FormDesk service notification An error has been encountered and registered. Please try the following: Go back one or two steps with the Back button and try again Click the Refresh button Try again in a few minutes We apologize for the inconvenience.
Klinkt helemaal leuk! Even kijken wat wijsheid is, paardlief wil nog wel eens vals spelen onder het motto: míjn bal
Succubi
Geplaatst: 14-02-12 21:12
Haha! Helaas is mijn merrie als de dood voor de bal . Ik denk dat we wel keihard zullen gaan! Alleen de verkeerde kant op, over de struiken
Maar mijn hengst heeft echt een goed balgevoel! (helaas een halve haflinger en tegen die tijd 2 jaar en 11 maanden dus net wat te jong om onder het zadel mee te doen )
Voetballen is ook leuk! Mijn merrie is nooit ergens van onder de indruk, ze wil alleen nog wel eens niet zo heel vriendelijk zijn naar de andere paardjes.. Dus dat slaan we maar over. Wendy doet al met haar mee met de dressuurwedstrijden en mijn bijrijdster met de buitenrit en met die "obstakeltraining", denk dat dat ook wel even genoeg is voor haar, anders wordt het echt te veel..
Bijrijdster is ook al hard aan het oefenen, ze weet nu ook dat ze echt de aandacht er bij moet houden. Maandag dacht ze dat Bel links zou door zou gaan in galop op de volte zonder duidelijke hulpen te geven, dus besloot Bel maar rechts te gaan bij de hoefslag, gevolg een slomotion richting zand. Maar verder ging het wel erg goed.