Ik ben vanmiddag even het stalletje in orde wezen maken! Vanochtend superfijn getraind en net mn zadel en hoofdstel aan het blinken gemaakt Zometeen het grootste deel al in de auto doen en dan ga ik mn knappe paardjes binnen zetten en mn topper wassen en invlechten! Morgenochtend vroeg uit de veren en lekker rijden we rijden om kwart oer 7 weg dus zijn er tussen half 8 en kwart voor 8! Tot morgen!
Waar is stal 93? Dan wil ik best even kijken.. Ik ben ook echt dood moe.. Morgen ben ik ook alleen vanaf 2uur, maar is vast wel gezellig hier.. Zo maar eens slapen denk ik, als de lampen uitgaan.....
sorry voor late reactie: stal 93 is in de merrie stal, bij het groene tapijt... sta naast de bokker met kyra en aura.... en op miijn stal staan L.Schaap
ik ben weer thuis, en ben kapot, hoofdpijn van alle stress wij zijn 14e geworden in de L1 met 182 punten geworden. vond het zelf wat slordig gaan en was zelf niet tevreden maar iedereen zijn dat goed ging en dat bleek haha.
wendy en sita thx voor het checken voor chanel. ze deed het echt super, ben erg trots op der...
hihi yvank ik heb jou nog gezien, je stond bij het losrijden te kijken,, ik was degene die vheeeel getrest en boos keek:P en in de hoek wat keertwendingen reed
Stravero
Geplaatst: 18-08-12 12:37
Wij hebben een superweekend achter de rug! Ik ben Nederlands Kampioen Z1 dressuur geworden met Stravero met maarliefste 13 punten verschil op de nummer 2 en we gaan zo terug om de huldiging te rijden
Edit, wij hadden in totaal 230 punten (69,9%) !
Westerntrail
Geplaatst: 18-08-12 12:47
Stravero schreef:
Wij hebben een superweekend achter de rug! Ik ben Nederlands Kampioen Z1 dressuur geworden met Stravero met maarliefste 13 punten verschil op de nummer 2 en we gaan zo terug om de huldiging te rijden