Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Mando schreef:doei schreef:Laura:
Ik denk dat het een goed idee is de dagboeken dikgedrukt te posten. En het overige normaal...
Zo blijft het toch overzichtelijk.
Dit vind ik een goed plan... dan hoef je alleen maar het dikgedrukte te lezen.

Maar wat is het toch een heerlijk nuchter dier! Een feloranje pion? Moet ik daar van onder de indruk zijn? Net als een klein gekleurd kruiwagentje of iets wat over de grond wordt gesleept. Het doet haar allemaal niks! Heerlijk. Geloof dat ze nog wel wat heimwee heeft: eet nog niet zoveel als ze binnen staat. Maar buiten in het weiland staat ze constant met haar hoofd omlaag en kijkt ze niet meer op of om dus dat gaat vast helemaal goed komen!
alleen krijgt ie dan meestal een paar dagen diaree dus dat zal nu ook wel het geval zijn. 
Met als gevolg een bijna botsing met het andere paardje en het hek! Op stal is een meisje, 5 jaar oud, die had besloten dat we de paarden eerst moesten vlechten dus dat ook gedaan
Toen ik klaar was nog even lekker nagepoetst en geknuffeld en mocht het meisje op haar zitten naar de wei, geweldig vindt ze dat!
En wat is mijn Kaatje toch lief voor kinderen
Voor morgen staat er een geimproviseerde schriktraining op het programma (wie nog tips heeft..? en daarna ff lekker wandelen! Zondag weer les

Rianne_ schreef:Rianne:
@ Laura, goed idee! Inderdaad de dagboekgedeeltes vetgedrukt en de rest gewoon.
Of.. Zoals Wendy zegt, dan wordt het inderdaad al een gewoon HK waar je ook je dagboekstukjes post. Maar dit topic als alleen dagboek, dat vind ik niet zo geweldig..

? Fijn dat ze overal zo nuchter op reageert
.
Balen van het ijzer...
.
Hopelijk komt het nog weer goed...
.
Dat zag er helemaal niet uit, dus nu maar weer gelijk gemaakt.
.
.
.