Nieke__ schreef:Wat een mooie hafjes allemaal! Nou inderdaad! Ik houd al jullie berichten niet eens bij
Als je ziek in bed ligt kom je nog eens leuke topics tegen!Hier mijn lieve verzorg haf Tara a.k.a Diva
Sanne2000 schreef:Leuk Naomi, hoe oud is 'ie??Ze is 7 maar pas anderhalf jaar onder het zadel .En sinds 3 maanden zijn we pas serieus aan het rijden.
Leuke foto's weer Wolder voor het eerst weer in de buitenbak in training (Foto van gister)Foto's van Goldy volgen! Met topic!
Leuke haflingers zijn er al weer voorbij gekomen Sjakie na een dagje niets doen *hij stond alleen even in de stal om wat te drinken aangezien de shetlander alles had omgekiepert*
wat een schatjes allemaal weer. vandaag 3e wedstrijdje met willem gereden. 2e en 3e prijs,maar helaas net geen winst....werd laag gejureerd.toch liep ie heerlijk.
wolder loopt lekker jammer amazone geen winst maar volgende keer beterahhh peepje heb het zwaar ze gaat er maar bij liggen
Knappe haffies weer Echt een verschil zit er tussen he, blijft me verbazen.EN DEZE MOETEN JULLIE OOK ECHT AANKLIKKEN HAHA.Heb er nu helaas al twee maar in een link mag wel toch?http://www.mijnalbum.nl/Foto-O3B7BMSF.jpg
Haha die laatste foto van peeps! Ik vind haar wel een hele knappe mama Atlas is ook een mooie haf zeg! Straalt echt rust uit op die foto's
Leuke foto's, Peeps is wel enorm geworden.. Maar nog even doorzetten!Goldy in de spaanse pas Moet nog een topic maken, heb nu er nog geen tijd voor gehad aangezien ik nu vaak 3 paarden per dag rijd
hey, een leuk topic, daar hoort de mijne dan ook in:Arvanti van Ugchelen 4-6-2005v. Abelm. v. Arthos van 't Vlasvenvoor de koets:en OHZ:
Leuke foto's Goldy in training (Lekker roze )(Foto's van donderdag)(Ik had perongeluk verkleinen aan staan bij uploaden zie ik, maar moet nu aan het werk dus hij is iets kleiner )
Oooh wat een leuk setje dat roze! En gaaf zo die spaanse pas!Arvanti ziet er stoer uit voor de kar!!Peeps ligt lekker haha. Willem ziet er fijm uit op de fOto! Jammer van geen winst maar komt vanzelf!!