Leuke haflinger maar is inderdaad geen Midas-Hanja
Alina1989
Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-13 11:40
Ut is hier al lange tijd stil. Iemand nog nieuwtjes of leuke foto's?
Ben ook wel benieuwd hoe het met jou en je knappe haf gaat Birmaantje.
Birmaantje
Geplaatst: 11-11-13 10:43
@Alina1989: Inderdaad even schopje in dit topic Heb je Mauritz nog of heb je de knapperd inmiddels verkocht? Met mij en Manchester gaat het echt super. Gisteren wedstrijd gehad in Uden van het NHPS stamboek en waren 3de met 196 en 186. Bestgaande ging ook lekker maar moesten op een andere manier rijden draven in arbeidstempo en maar een klein stukje middendraf. Ik kon niet laten zien waar Manchester zo goed in is namelijk de middendraf. Manchester moet echt kilometers maken en moet ook op gang komen en dan loopt hij zo lekker. Omdat we alles in arbeidstempo moesten rijden was het helaas niet onze manier van bestgaande rijden. Volgende keer beter. Verder heerlijk gereden en super trots op mijn blonde kanjer. Vandaag komt de osteopaat weer even checken en ben benieuwd hoe ze hem verder ontwikkeld vind in de bespiering. Inmiddels zijn we ook rustig aan begonnen met het trainen van de M2 oefeningen en dat pakt hij best goed op. Er moet nog wel veel gebeuren maar we hebben geen haast. Ik heb besloten even rustig aan te doen met wedstrijden omdat het allemaal zo snel is gegaan en hij zo goed zijn best doet. Volgende maand nog een wedstrijd staan (dressuur en springen) en dan in februari nog eentje, daarna voorlopig even niks en dan zien we van de zomer wel weer. Hoe is het verder met de Midas-hanje nakomelingen? Ben ook wel benieuwd namelijk.
Alina1989
Geplaatst door de TopicStarter: 12-11-13 22:38
Goed om te horen dat het goed met jou en Manchester gaat. Het is echt een topper he! Prachtige foto ook!! Ik wou dat Mauritz zo goed in middendraf was.
Ja ik heb Mauritz nog. Ik vind het toch wel erg moeilijk om hem weg te doen. Het is toch je vriendje he.
Vorige week heb ik ook nog met Mauritz gestart. Ik had 187 punten en daar was ik super blij mee.
Birmaantje
Geplaatst: 13-11-13 10:30
@Alina1989: proficiat met je punten en wat een mooie foto's. Rijden ziet er netjes uit. Je moet Mauritz niet weg doen hoor want hij is echt heel leuk. Snap wel dat het je maatje is want dat gevoel heb ik ook met Manchester. Ben ook erg blij met Manchester en middendraf dat vindt hij ook echt leuk om te doen.
Alina1989
Geplaatst door de TopicStarter: 15-11-13 09:22
Hij is zeker leuk! Alleen 2 paarden is natuurlijk druk en kostbaar
Jij en Manchester gaan maar hard. De punten vliegen je zeker om de oren
Heb jij Manchester thuis staan of op een pensionstal?
Birmaantje
Geplaatst: 15-11-13 10:48
@Alina1989: qua punten mag ik niet klagen en daarom doen we het nu even rustig aan. Ik heb nog 2 wedstrijden (december en februari) staan verder zien we het van de zomer wel weer of anders volgend winterseizoen. In december hebben we nog clubkampioenschappen op stal en daar ga ik M2 starten. Ben benieuwd hoe dat gaat want heb de keertwending nog maar een paar keer geoefend. Manchester staat op een manege 5 minuten bij mij vandaan. Ik kan hem dus wel in mijn achtertuin zetten!hihi Er is wel een weiland naast ons huis waar shetlanders in staan dus misschien in de toekomst dat ik dat kan pachten. Het nadeel is dat het in de winter volloopt met kwelwater dus moeten de pony's daar ook weg. Nu ook lekker dichtbij met 2 binnenbakken, 2 paddocks, buitenbak (nu zwembad met al die regen), weiland, stapmolen. Heb jij de paarden bij huis staan?
Ag ja lekker rustig aan doen idd! Jullie hebben alle tijd. Die keertwendingen komen ook wel goed. Dat vind ik tenminste het moeilijkste niet.
Ideaal zeg 2 binnenbakken. Wat een luxe! Ik heb ze ook niet thuis staan. Ook op stalling, maar helaas geen binnenbak.
Birmaantje
Geplaatst: 08-02-14 00:27
Even een schopje in dit topic want is zo stil @Alina1989: heb je Mauritz al verkocht ? Heb even een topic gemaakt met wat foto's van mij en Manchester [EJL-ITP] Manchester "Once in a lifetime"
Nee Boris heb ik niet meer hoor. Die is vorige jaar al verkocht. Ik heb nu alleen mijn Fries Herre nog en daar rijd ik B mee. Hij wordt in maart 4 dus we doen het rustig aan. Al moet ik zeggen dat ik met het fanatiek wedstrijd rijden wel een beetje klaar ben. Ik vind het af en toe nog wel eens leuk, maar het hoeft voor mij niet meer elk weekend. Het kost zo veel tijd...
Birmaantje
Geplaatst: 10-02-14 10:46
Alina1989: Ach ja wat stom dat wist ik eigenlijk ook wel dat je Boris verkocht had. Ook al zo'n knapperd. Inderdaad wedstrijden rijden kost erg veel tijd maar vind het als afwisseling wel erg leuk. Gisteren na een tijdje niet weggeweest te zijn naar Zevenaar geweest. Manchester was een beetje baldadig en ging er in de tweede proef vandoor -2 maar toch nog 2x een tweede prijs met 197 en 190. Bestgaande waren we 2e en was dus een geslaagde dag