Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

wisanda2003 schreef:Als het goed ik komen vandaag of morgen de inschrijfformulieren online!!! ( waarschijnlijk vanavond!)
Als mensen het trouwens nog leuk vinden:
21 mei haflingerdressuurwedstrijd in Wormerveer ( noord holland)
13 juni haflingerdressuurwedstrijd in Maasland ( zuid holland)
! 

MelisXFeikje schreef:weet iemand hoe ik me kan opgeven en of ze een website hebbenofzo? ik kan niets vinden op google namenlijk...
janouk schreef:of wij ook weer meedoen hangt af
of we ons plaatsen voor de Regio kampioenschappen en de Hippiade in het Z dressuur mennen. Daar ligt bij ons de prioriteit.
Als het niet lukt, dan komen wij naar de Haflingerdag in Ermelo.
Plaatsing voor de kampioenschappen zou ik ind ook voor laten gaan
Bailey_4ever schreef:Mandarijn schreef:Kun je op het terrein zelf trouwens alleen in die slaapzaal overnachten of kun je ook een caravan oid meenemen?
geen ideecaravan zou wel handig zijn ! Maar waar laat je de trailer dan?
Bailey_4ever schreef:spanneeennnddIk weet nog niet of ik op het terrein blijf of naar een hotel ga met paps. Nog andere bokkers die naar een hotel in de buurt gaan?

Mandarijn schreef:Kun je op het terrein zelf trouwens alleen in die slaapzaal overnachten of kun je ook een caravan oid meenemen?

MelisXFeikje schreef:weet iemand hoe ik me kan opgeven en of ze een website hebbenofzo? ik kan niets vinden op google namenlijk...
janouk schreef:of wij ook weer meedoen hangt af
of we ons plaatsen voor de Regio kampioenschappen en de Hippiade in het Z dressuur mennen. Daar ligt bij ons de prioriteit.
Als het niet lukt, dan komen wij naar de Haflingerdag in Ermelo.

haha edit edit!~