Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
wisanda2003 schreef:Als het goed ik komen vandaag of morgen de inschrijfformulieren online!!! ( waarschijnlijk vanavond!)
Als mensen het trouwens nog leuk vinden:
21 mei haflingerdressuurwedstrijd in Wormerveer ( noord holland)
13 juni haflingerdressuurwedstrijd in Maasland ( zuid holland)
MelisXFeikje schreef:weet iemand hoe ik me kan opgeven en of ze een website hebbenofzo? ik kan niets vinden op google namenlijk...
janouk schreef:of wij ook weer meedoen hangt af
of we ons plaatsen voor de Regio kampioenschappen en de Hippiade in het Z dressuur mennen. Daar ligt bij ons de prioriteit.
Als het niet lukt, dan komen wij naar de Haflingerdag in Ermelo.
Bailey_4ever schreef:Mandarijn schreef:Kun je op het terrein zelf trouwens alleen in die slaapzaal overnachten of kun je ook een caravan oid meenemen?
geen ideecaravan zou wel handig zijn ! Maar waar laat je de trailer dan?
Bailey_4ever schreef:spanneeennnddIk weet nog niet of ik op het terrein blijf of naar een hotel ga met paps. Nog andere bokkers die naar een hotel in de buurt gaan?
Mandarijn schreef:Kun je op het terrein zelf trouwens alleen in die slaapzaal overnachten of kun je ook een caravan oid meenemen?
MelisXFeikje schreef:weet iemand hoe ik me kan opgeven en of ze een website hebbenofzo? ik kan niets vinden op google namenlijk...
janouk schreef:of wij ook weer meedoen hangt af
of we ons plaatsen voor de Regio kampioenschappen en de Hippiade in het Z dressuur mennen. Daar ligt bij ons de prioriteit.
Als het niet lukt, dan komen wij naar de Haflingerdag in Ermelo.