SusaSuus schreef:Freya schreef:Ennu ik ga alvast beginnen met qoutes verzamelen voor deel 5, scheelt weer boel werk straks en opzetje maken, anders moeten we straks weer alles gehaast doen en dan vergeten we straks weer iemand wat natuurlijk niet kan. Dus als we ideen hebben, stuur me een pb. Ik zal een lijst online zetten met wie er in de OP komt / wil en of de gegevens compleet zijn die er dan nodig zijn, zodat iedereen kan zien of het voorstel stukje compleet is, handig of niet handig ???
Vindt dit overigens wel een goed idee
We zijn nog maar net met dit topic begonnen! En heb je het daar niet veels te druk voor freya?
@madeira: ankie struikelt juíst over balkjes/lage hindernissen. Iemand zei tegen mij dat balkjes moeilijker zijn dan echte hindernissen, en dat je dan maar beter meteen vaste hindernissen kan gaan doen (dus een cross) want de paarden doen dan beter hun best zodra ze merken dat de hindernissen vast zijn

@flurk: mijn zadel schuift alleen als ik op probeer te stappen. Het schuift niet naar voren of naar achteren. Wat voor zadel heb je?
Ik ga afscheid nemen, ga morgen naar friesland en dan zaterdag op vakantie naar ameland