Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Roelke_ schreef:Vond trouwens dat dat meisje die alleen haar hengst voorbracht ook maar stoer.
Beestje leek hartstikke braaf en ik kijk even andere kant op en daar ligt ze.. Of was dat ook een bokker?
Alves schreef:Monique heb je ook foto's van nummer 128, Abe van de Broekmolen, 5 jarige.
Die is van dat meisje wat een trap kreeg... Zij komt vanavond ook op bokt.
Vond het erg knap dat ze meteen weer opstond, ze had geen pijn... Toen het paard los was werd hij door een man vast gepakt die enorm aan zijn bit rukte, hij heeft niet expres getrapt.
Jolliegirl schreef:Veerle90 schreef:nee bedoelde niet die in de stal maar waarbij dat meisje viel...Sorry was beetje onduidelijk van me
Meid kreeg een beste trap van het paard.
werd zo opzij tegen de grond getrapt.
was ook nog een voorbrenger die een trap tegen zn arm en hoofd kreeg.
die hengsten die komen vaak amper buiten.. zitten vol spanning en energie
dusja.. dan doen ze wel eens raar.
HaffieIngrid schreef:grietsjuh schreef:
Dat was Niles van de Tschogglberg
Alleen is de Tschogglberg geen friese naam, maar is het een berg in tirool
Roelke_ schreef:Vond trouwens dat dat meisje die alleen haar hengst voorbracht ook maar stoer.
Beestje leek hartstikke braaf en ik kijk even andere kant op en daar ligt ze.. Of was dat ook een bokker?
Zegt ook wel wat over de hengst vind ik, dat hij zo door 1 persoon voorgebracht kan worden..
Gentlegiant schreef:het is even banketstaaf maar nu is het mischien wel goed voor de wat oudere hengsten nu er dit jaar geen nieuwe bij zijn gekomen
want ja als er nieuwe komen en die vallen bij de mensen in de smaak dan willen ze die natuurlijk ''proberen'' kijken wat hij fokt?
Of heb ik het nu mis

Moet wel zeggen dat ik de slanke haffie's ook geweldig vind hoor