Oke.. Als het droog is neem ik dan misschien wel ff me skates mee.. Ben ik sneller dan lopend..
Candace
Geplaatst: 17-11-09 10:45
Hey dames, mag ik mij hier melden? Ik ben Candace, 16 jaar oud en zit nu in 4 havo. Ik ben sinds kort eigenaresse van een 13 jarige haflinger ruin van Marok, genaamd Marko. We doen vooral aan dressuur en buitenrijden maar een sprongetje op z'n tijd vinden we allebei ook super leuk. Ook houd Marko ontzettend veel van zwemmen en ook voetballen vind hij leuk. Zoals je leest zijn we dus best veelzijdig. Als jullie nog iets willen weten vragen jullie t maar!
Ik meld me ook even aan. Ik ben Melanie, 22 jaar Ik heb ook sinds kort een haflingermerrie, 6 jaar, genaamd Kwinta Wij doen voornamelijk dressuur en af en toe een sprongetje. Wij zijn momenteel conditie aan het opbouwen door een val in de sloot.
Oke.. Als het droog is neem ik dan misschien wel ff me skates mee.. Ben ik sneller dan lopend..
nee joh, ik kom je gewoon ophalen met de fiets, dan ga je even achterop dan mag je mee fietsen met Mara en mij, dat lijkt me handiger dan skate door een weiland heen en bij stad en landen... dat is ook een groote zandbak...
Heee Melanie jij woont ook in Utrecht, waar staat je hafje ergens? Hierbij een foto van Marko: (ik weet het, mijn neusriem zat hier echt veeeeels te laag haha!)
Flurk
Geplaatst: 17-11-09 16:51
suus_elviera schreef:
ik kreeg net slecht nieuws onse tante is overleden op zondag nacht is ze in dr slaap heengegaan ze was erg ziek ze had door dr hele lijf kanker zitten