Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
psst schreef:Op het inschrijfformulier kan je ook ruiters vaardigheidsproef aankruisen. Kan iemand mij vertellen wat dat precies inhoud?
silby schreef:Ja ik vind van wel,maar denk dat Sil er toch anders over gaat denken als ik met een bal begin te gooien
die vind de Joybal al eng
Mjoor schreef:psst schreef:Op het inschrijfformulier kan je ook ruiters vaardigheidsproef aankruisen. Kan iemand mij vertellen wat dat precies inhoud?
Tijdens de vaardigheid onder het zadel moet je aantal "obstakels" overwinnen met je paard. Hierbij kun je denken aan een hek open en dicht doen, zaklopen met je paard, over een zijl lopen, met een bal op een lepel om pionnen slalommen, een bal door een korf gooien etc etc. Ze hebber er iedere keer weer iets anders (het parcours staat trouwens in het boekje dat 2 weken van te voren toegestuurd krijgt! dus dan kun je oefenen)
Het is in ieder geval super leuk om te doen en ook nog eens leerzaam voor je paard!