Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
TjelleBieb schreef:Gitaahaaa
SmeeJ schreef:JAAAA WEETIK.
Vriendin is niet goed in hoofderbijaanhetlichaamfoto's maken
SmeeJ schreef:Nja, dat zadel zat zoooo poedersuiker he.
Ik vloog er telkens bijna úit, dus ben daarna maar zonder gaan rijden.
dlientjuh schreef:was zo grappig int bos
wij rijden daar komen er shetlander aan dus wij willen paseren
draaien die koters zich gewoon om en galoperen weg
hallo wij willen evn draven en galoperen passeeer ons gewoon'
dus we gingen een galopje proberen nou het paard van me vriendin ging ervandoor en jive erachteraan
nou kwamen we dus weer bij de shetten krijg ze dr paard bijna terug gaat dat meisje op die shet meegaloperen hallo hoe dom ben je dandus michele roept zo NIET DOORGALOPEREN echt heeeel grappig
gaan die domme koters wéér voor ons uit -_- ik zeg als we weer bij ze zijn dan moeten we ze inhalen hoor.. dus die waren weer weg
ze zegt kom we gaan gaan draven en dan ga jij voorop nou toen zei ze kom we doen een rustig galopje ik kan jive wel inhoudengaat dat paard achter me in de versnelling haalt me in gaat er weer vandoor én maakt een paar bokken
![]()
komen we dus weer bij de koters aan inmiddels zaten we in draf ik zeg kom gewoon door draven we moeten voorbij hun.. dat is dus eindelijk geluktzeg dat meisje wat hebben jullie met ons ja vind je het gek -_-
grote paarden laat je toch voor je uit rijden
TjelleBieb schreef:Goh, voel me nú wel heel belangrijk nadat je me 2x gedag heb gezegd Git.
dlientjuh schreef:SmeeJ schreef:Nja, dat zadel zat zoooo poedersuiker he.
Ik vloog er telkens bijna úit, dus ben daarna maar zonder gaan rijden.
je zou toch 1ntje gratis krijgen?