Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
JoDy1991 schreef:Wat is pnh
o0valerie0o schreef:ruilen? hekel aan brabant
Jasia schreef:Hoi
Alles goed..?
Hmm had vandaag 2 proefwerken, voor mijn pw Frans heb ik een 4,8Voor die van Engels weet ik nog niet, maar denk dat ik die wel goed gemaakt heb
Jasia schreef:
Vorig jaar was ik héél goed in FransIk had op mijn rapport een 9,8 omdat ik 1 keer een 9 had gehaald de rest allemaal tienen
Maar dit jaar is het veel minderMjaa, als ik maar over ga he? dan ist goed
kashmira schreef:heey.. nee begrijp wat jullie bedoelen( waren net 2 meiden die wat tegen me zeiden op lz 114..)
ik kwam hier ook voor om normaal en gezllig mee te praten.. en niet om afgedankt te worden..
omdat er nieuwe komen dat de oude mensen weg gaan.. dat was mn probleem meer..
maar het maakt verder niet uit toch..?
heb het erbij gelaten... dus praten gewoon normaal verder met elkaar.
o0valerie0o schreef:sorry hoor kashmira, je kwam nou ook niet echt heel gezellig binnen met het commentaar dat we kinderachtig waren terwijl je eigen bericht ook niet echt heel volwassen was. dan maakt het topic ook niet gzelliger
nobillity schreef:Ohja ff nog wat zeggen, had het al tegen Valerie gezegd dat ik dat zou doen als het topic open was.
SORRY VOOR MIJN DOMME GEDRAG PAAR BLZ'S TERUG, IK WAS OOK NIET VOLWASSEN WEET IK. Ik hoop dat jullie me kunnen vergeven.
Kyrseltje schreef:Ik wil nog 1 ding zeggen tegen Kashmira. Je bent zelf 19. Je vind dat wij praten als mensen van 16, terwijl wij dat zijn. Tussen een persoon van 16 jaar en 19 jaar zit niet bepaald veel verschil.
Jij komt hier zomaar binnen vallen, en verteld ons eventjes dat wij kinderachtig zijn, terwijl je NIET weet wat er allemaal is gebeurd. Waar maak jij je dan druk om? Heb je niks beters te doen als ons te vertellen dat we kinderachtig zijn?
Als je nou eerst een leest hoeveel mensen hier per dag nieuw binnen komen, en als je onze begin post leest, kan je er achter komen dat we erg close zijn met onze vaste groep. Dan is het logisch dat wij het niet leuk meer vinden als er 3 mensen nieuw komen per dag. En dat je het dan kinderachtig vind dat wij weg gaan, prima. Maar kom dan wel met dingen die waar zijn. En niet gaan lopen zeggen dat we lijken op mensen die 16 zijn, terwijl je zelf 3 jaar ouder bent. En blijkbaar niet veel volwassener. Teminste, je komt niet volwassen over door ons te gaan vertellen dat we kinderachtig zijn, terwijl je ons niet kent.
Dit is wat ik wilde zeggen, en nu ben ik hier weg. Veel plezier mensen die hier blijven!