Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
suffie schreef:xLeoniee schreef:Ik weet eigenlijk nog niet zo goed of ik gelijk over wil. Ik start sws in maart in Ambt Delden nog M2 en daarna hebben we even geen wedstrijden meer.. Ga dan pas bepalen of ik ons Z klaar vind of dat we nog even in t M2 rond gaan tuffen
Mareja is drachtig begrijp ik hieruit, of ben jij druk met je studie?
janouk schreef:Tip voor voer
Als ik Janouk Care for Life geef, explodeert ze. Dan is ze zo nerveus, spooky. Daar zijn we weer mee gestopt, want ze was echt niet Janouk. Ze mag best vrolijk en gezellig zijn, maar niet zo nerveus.
Maar misschien helpt het om een paar handjes per dag care for life wel om jullie hafjes meer activiteit te geven.
Het rare is dat er heel weinig suikerin zit en geen granen. Dus waar ze nu zo nerveus van wordt?! Er zal een kruid in zitten wat haflingers nerveus maakt.
In het topic lees je dat meer haflingers en fjorden er zo op reageren, terwijl het voer zou moeten zij voor sobere paarden.
Eline_S_S schreef:Getverdemme. Ik dacht star even te longeren vandaag met mijn nieuwe Pessoa, gaat ze weer hoesten, niezen, gapen ed. Maar weer de DA bellen.. Bah.
Ik word er zo moedeloos van..
Longeren (het stappen dan) ging wel best fijn. Ze is niet bekent met pessoa oid. Normaal als ze een goede ontspannen houding aanneemt geef ik haar een complimentje zodat ze weet dat het zo goed is. Maar nu heb ik haar zelf laten zoeken naar een fijne houding. Ze vond het heel lastig, maar ging wel "opzoek". Na een tijdje kreeg ze het wel door, maar ze vond het lastig om het zelf te doen.
[ Afbeelding ]
maessie schreef:@Leonie: fijn zon roze wolk! Hoe langer hoe beter, dan hou je t goeie gevoel ook!
Ik ben afgelopen week even met een vriendin mee geweest naar haar les te kijken. Ze rijdt bij een grandprix amazone, alleen kijken is al zo leerzaam! Denk dat ik ook maar eens een paar lesjes bij haar moet gaan doen, ze zit redelijk in de buurt, dus dat is wel ideaal![]()
Wij zouden vandaag naar de friese hengstenkeuring, maar dat bleek uitverkocht te zijn. Afgelopen week er ook niet meer aan gedacht om kaarten te bestellen door alle drukte.. heb nl totaal onverwacht te horen gekregen dat mn contract niet verlengd word..even een fikse domper, maar goed, maar weer op zoek naar een nieuwe uitdaging!