Ben benieuwd naar je nieuwe set Mignonne!
Leuk Faith!
Hele leuke foto's Tamara!
Jammer Fabienne! Volgende keer beter! Heel slecht vind ik je punten helemaal niet!
Ik hoop echt dat we vanavond winnen!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
faithjee schreef:jammer fabienne, maar wel mooie punten!
super lange dag vandaag gehad! veel fotos gemaakt, maar geen zin om het veder uit te zoeken
deze zijn vandaag mee geweest! Leila is 2de geworden met 1ste premie en Anastacia 3de ook met 1ste premie
Anastaciai v. aquino
[ Afbeelding ]
Leila v. Standing Ovation (van linn)
[ Afbeelding ]
!
Naomi_Haffie schreef:en jammer van je dekje mignonne (wee tje naam niet)
noaxhorses schreef:Mooie foto's Kim! Wel nette punten maar jammer van de slechte hoefslag enzo.
Leuke foto's Susan! Nette punten!
--------------------------------------------------------------------
Vandaag eerst op Jens gereden, in het begin waren we ontzettend aan het vechten, als ik niet bezig mijn handen op continu druk te houden was ik wel bezig om hem vooruit te krijgen omdat hij dan weer ging stil staan, had ik hem weer vooruit wou hij gaan draven en er vandoor, zelfde als altijd dus. Hij ging er 1 keer echt vandoor in galop, gelukkig blijven zitten. Na 10 minuten vechten was ik eindelijk zover hem voor te zijn voor hij ging stoppen en bleef hij rustig, toen kwam de ontspannng bij mij en de ontspanning bij hem en konden we lekker 10 minuutjes stappen aan een lang teugeltje, precies zoals ik het wou. Zat er nog over na te denken om een drafje te nemen maar dan moet ik wss weer overnieuw beginnen dus daar had ik geen zin in haha. Morgen nog een keer proberen, ben toch wel trots op hem, daarna mocht hij nog op het blok, met mij erop
Daarna met Stariwen aan de slag gegaan, ze had zo ontzettend last van de dazen, in het begin alleen maar bokken en gekke sprongen maken, toen ik ging dravenw erd het minder gelukkig. Kleine 30 minuten gereden, toen begon mijn been helaas pijn te doen, dus maar gestopt.