Zo vanmorgen al heerlijk peeps gereden bitloos weer. Ga ook niet meer met bit rijden. Heb zelfs even zonder hoofdstel gereden, alleen doet ze dan wel braaf lopen, maar ze luistert dan niet echt welke kant ze op moet. Ook nog even buiten gereden peeps met anous erop en ik met kyra mee. Kwamen er drie ruiters van me oude stal die kwamen al galoperend ons paseren naast ons en gingen vervolgens in harde draf verder. Peeps wordt daar helemaal gek van altijd, dus die werd helemaal over de rooie. Kyr vond dat ook maar niks. En dan nog hoi zeggen ook, nou heb ze duidelijk gezegd dat ze dat niet meer moeten doen en het niet hoort. Maar ze draafde gewoon hard verder.
xelle
Geplaatst: 30-07-11 13:35
Supersuper! Snap niet dat ruiters zelf niet weten dat ze niet zo moeten doen ..
Ja dat begrijp ik, heb ik ook hoor met Senna. In stap niets aan de hand maar draf en galop ...
nts19
Geplaatst: 30-07-11 14:26
pff wat een meiden zeg! Jammer dat ze zo doen tegen jullie!
angel en lely staan al vanaf vanochtend 9 uur op de wei met veel gras. Ga ze er zo afhalen en vanavond weer voeren Ze krijgen nu wel iets minder als normaal aangezien ze heel de dag bijna op de volle wei hebben gelopen.
Waren volwassen vrouwen, dus je zou denken dat ze beter weten.
Lekker hoor op een volle weide.
Marlis
Geplaatst: 30-07-11 14:50
Peepsie vandaag ook even zonder hoofdstel of halster gereden voor het eerst. Ze doet het braaf, moet alleen meer aan de hulpen komen. i.p.v. haar eigen weg een beetje te joggen. Maar ze heeft bijna een jaar stil gestaan en hebben er eigenlijk vanaf deze week pas weer opgepakt, willen er nu 3x per week aan de pessoa gooien wat ze erg leuk vind en 3x rijden.
Me knappe meisje
en nog even met het bitloze hoofdstel. Me houding is dramatisch Eerst even de handstand doen met baasje erop, stoutstout:Y)
nts19
Geplaatst: 30-07-11 14:53
Ziet er goed uit met peeps!! Morgen komt bokker M_hartje_M op angel proef rijden. Ben benieuwd! Ben bezig met mijn kamer, foto lijstjes doen enz. En ga zo even douche, daarna ga ik me paardjes voeren en vanavond lekker film avondje bij vriendin iris.
Ben benieuwd of het klikt met haar en angel Ik ga mischien zomerfeesten vanavond, weet het alleen nog niet zeker. Zo even naar de dijk met de hond en oet me beesten nog verschonen en badderen.
Ik heb net illegaal gedaan. Had me ma eindelijk zover dat ik een klein stukje in haar auto mocht rijden en parkeren. En ging goed ook geen een keer af laten slaan ondanks dat ik in een diesel les en dit een benzine is.haha