Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
muppetmayo schreef:Ik moet zeggen dat ik het ook heerlijk vind. Mijn andere paardje staat op een mega stal, en ik haat het! Altijd druk, nooit gewoon doen waar je zin in hebt, want altijd zijn er anderen voor je, je bent nooit ff heerlijk alleen.
Bij Daimy staan 3 andere paardjes en een paar shetlanders. Die shetlanders gebeurd nooit iets mee, dus je bent maar met max 4 voor de bak ofzo. Tot nu toe dus altijd helemaal alleen, heerlijk! Niet meer wachten enzo. Zou niet anders meer willen geloof ik
joopiexx schreef:Jippieee gelukt!
Mijn bolle is ook weer geschoren, maar zn benen en hoofd niet.
Ik denk dat hij dan een rol beroerte krijgt, en mn moeder heeft hem geschoren en die durfde zn hoofd ook niet zo goed aan.
Wel een meevaller Bente_
Freya hier in de buurt is heel moeilijk stalling te vinden.
Ypenburghoeve heeft wel paarden in de wintermaanden buiten, maar echt goedkoop zijn hun niet volgens mij.
Dapnik leuk buffet met examenklassen, mogen op schoolfeest wel alle leerlingen komen? Op mijn stage gaan we kerstdineren met de examenklassen, dat is ook altijd erg leuk.
Eline welkom! Leuke haflinger hoor!
Volgens mij heb ik nu alles weer bij
Madeira_ schreef:Naomiiiii vertel me is??![]()
Weet alleen dat ze deze paarden van deze stal niet leuk vind
ArlandoO schreef:Krimpen aan de Ijssel![]()
Ligt aan Rotterdam, dus zit wel in de Randstad maar heb het erg getroffen![]()
Op de manege hier betaal je ook 340,- p.m. en dan heb je geen weidegang
ArlandoO schreef:Wel grappig om te lezen dat de stalhuur zo verschilt!
Ik sta nu bij een boer en betaal 80,- per maand voor m'n box, inclusief stro/vlas/hooi en weidegang.
Zomers 24/7 en nu een halve dag...
We hebben ook een soort spuitplaats.
Ik heb dan alleen geen bak. Wel redelijk fijne uitrijmogelijkheid
Edit: We staan met 5 mensen daar, en totaal 11 paarden...
Madeira_ schreef:Iris, welkom! Leuke haf! Ik denk als ik zo'n foto maak van Madeira, zonder dat ik haar vasthou, ze lekker gaat lopen
Naomi, ga ik zeker proberenbedankt voor je tips!
Nou meiden.. had vanmiddag een injectie gehaald (hepatites a en b, moet voor als ik later in de zorg wil werken en als ik stage ga zoeken in januari). Maar ik moest opeens overgeven, ik werd huiliger, moe enzo. Nouja, gelukkig voel ik me nu, (heb even paar uurtjes geslapen en daarvoor even lekker gedoucht) weer wat beter