HAFxGEK schreef:Ja dat klopt, maar ze zeiden dat ik faxatie (?) weet ik veel hoe je dat schrijft mee moest nemen ..
ik denk een kopie ervan
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
HAFxGEK schreef:Ja dat klopt, maar ze zeiden dat ik faxatie (?) weet ik veel hoe je dat schrijft mee moest nemen ..
knabbelgirl schreef:HAFxGEK schreef:maar ik had gebeld naar dat kamp, en toen zeiden ze dat je papieren moest meebrengen, maar als je tegen influenza inent, krijg je geen papieren er bij (wij iedergeval niet) of moet je dan dat paspoort meenemen?
dat staat in je paspoort
Naomi_Haffie schreef:zou ik aan die vrouw/,meisje vragen .. of ik voor die 20 incl niet iets anders van die waarde mag uitzoeken als het dekje past
Naomi_Haffie schreef:ik heb ook een bruin dekje onder een bruin zadel;
Naomi_Haffie schreef:ik zou het niet weten
nou omdat zei een fout gemaakt heef.. en nu mag ik voor 20 incl nog z'n dekje bij er bestellen in een andere kleur, zou ik dat doen. ? of zou ik iets ander voor die waarde uitoeken als dat zou mogen ? :p
Naomi_Haffie schreef:maar dan heb ik wel wéer een dekje erbijachja ik kijk nog even, en dan beslis ik wel