Roma_4ever schreef:hahaik heb er wel eens 1 van 1.65 gezien maar 1,85
Een meisje bij mij uit de klas heeft er ook 1 van 1.65. Vind ik persoonlijk teveel van het goede. 1.48 en 1.52 vind ik 2 mooie maten, weet ook niet waarom
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Roma_4ever schreef:hahaik heb er wel eens 1 van 1.65 gezien maar 1,85
Naomi_Haffie schreef:die pas ik helemala niet , vind ik best jammer, maarja
.
.

lotteluvah schreef:Roma_4ever schreef:hahaik heb er wel eens 1 van 1.65 gezien maar 1,85
Een meisje bij mij uit de klas heeft er ook 1 van 1.65. Vind ik persoonlijk teveel van het goede. 1.48 en 1.52 vind ik 2 mooie maten, weet ook niet waarom
(sally dus
) lotteluvah schreef:ben je al geweest esum?
. Roma_4ever schreef:ik vind 1,45 ook een mooie maat(sally dus
)
. SmeeJ schreef:lotteluvah schreef:ben je al geweest esum?.

lotteluvah schreef:Roma_4ever schreef:ik vind 1,45 ook een mooie maat(sally dus
)
Maar ik ben 1.78 lang dus daarom.
SmeeJ schreef:Nee, suus die ging vnaaf
, maar ik heb wel Charlotte gemeet
.
(moeten in les ook vaak doen alleen dan zonder beugels ) Roma_4ever schreef:t rijden gaat de laatste paar dagen zo lekker![]()
kan fijn de oefeningen rijden nisk eigenwijs doen of watdan ook![]()
heb vanmidag zonder zadel met handen op de rug wat lage inuitjesgesprongen(moeten in les ook vaak doen alleen dan zonder beugels )

HAFxGEK schreef:Viet nog even geduld, maar dan heb je ook wat
.
lotteluvah schreef:HAFxGEK schreef:Viet nog even geduld, maar dan heb je ook wat
Nog een maand of 2 geduld.
Toen ik vandaag de wei uit liep kwam ze achter me aan gecrost
Het is zo'n heerlijke doos he
als die van mij op de wei staan komen ze ook altijd hinnikend aanrennen zeker nelis, 't is zo'n aandactbeer he
kom je de stal binnen ben je gelijk doof, doe je alleen even je tas open al helemaal
lotteluvah schreef:Roma_4ever schreef:t rijden gaat de laatste paar dagen zo lekker![]()
kan fijn de oefeningen rijden nisk eigenwijs doen of watdan ook![]()
heb vanmidag zonder zadel met handen op de rug wat lage inuitjesgesprongen(moeten in les ook vaak doen alleen dan zonder beugels )
Heerlijk is dat he
Ik ben jaloers, wil ook rijden