Ik heb alvast 1 gekregen!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Mikkiej schreef:Telt een verzorghaflinger ook mee?

maessie schreef:Oe even een egopost hoor: mag maandag op sollicitatiegesprek komen yeej!!Zegt natuurlijk nog niks, maar is in elk geval al positief dat al mn brieven nu iets oplevert.
Super! Ik duim voor je! 

S_uus schreef:Geloof dat Zwolle voor mij het dichtst bij is.
Ben nog nooit in een EJ geweest.. Wil ik wel een keer.
Ach misschien als ik mijn bewijs heb dat ik wel kan rijden

Mafkees.. Morgen er maar even op.Klasien schreef:Dat meisje onder de vrachtwagen, dat hoorde ik op de radio, vreselijk...
Mag ik zeggen dat ik de sneeuw nu al zat ben? Iris heeft de hele dag op naaldhakken gelopen. Maar ondanks dat kon ze nog wel even de wei rond racen. Ik ga toch maar weer mijn hoefsmid vragen of die echt niet aan sneeuwbeslag kan komen.
Morgen ochtend moet ik eigenlijk naar de fysio, maar als de voorspellingen uitkomen denk ik dat ik die afspraak maar af ga zeggen. Het is geen noodzaak!
Madeira_ schreef:Wentos, hopelijk kan de nieuwe fysio je helpen met je rug klachten

.
Geen hoestbuien of gehijg. Wel een paar gekke bokkensprongen ofzo, ze wilde graag galopperen (maar dat wilde ik nog niet) en dat uitte zich in debiele sprongen. Gelukkig had ik haar meteen weer terug in stap en ging alles lekker. Uiteindelijk maar 20 min gereden ofzo, goed genoeg voor de 1e x weer. Conditie zal wel hard achteruit zijn gegaan en de singel kan niet meer zo strak als voorheen haha.
Watvoor iets?
hihi die race foto is echt gaaf 
Gaat dus de goede kant op super!
Foto? 
. Ik heb een foto maar hij is wel wat onduidelijk.. maar toch voor het idee...