Ik wens natuurlijk iedereen ook fijne dagen beetje laat maar als nog
Amanda, fijn dat het zo gezellig was en leuke complimentjes hebt gehad Ik ga binnenkort je filmpje bekijken. Heb nu namelijk geen oordopjes bij de hand en mijn ouders kijken tv
Jolanda jeetje meid gecondoleerd
Peelie
Geplaatst: 25-12-09 13:13
Jolanda gecondoleerd. Ik snap en weet hoe het voeld om zo boos te zijn. Veel sterkte de komende tijd. En ook voor jou geld... Als je iets kwijt wil, ik ben redelijk regelmatig op msn.
Hoi kanjers, tijdje geen tijd gehad voor dit topic maar hoop het nu weer goed te maken. Gisteren me pony opgezadeld en vandaag weer dus inrijden is begonnen jippy ook is hoesten nu 2 weken weg gebleven dus ik ben happy verder afgelopen dagen natuurlijk sneeuwfoto's gemaakt En Wervelwind was vorige week ineens Rudolf het rendier tijdens een show Kortom ik heb me niet verveeld
Leuke fotos flurk! Je bent gezegend met een binnenbak! Wil ik ook! En ik zie dat jij wel gewoon buitenritten maakt met die gladheid en sneeuw? Wil het eigenlijk ook doen maar ben bang dat we samen onderuit gaan met die sneeuw... Gelukkig dooit het nu.
@freya: gecondoleerd
@Amanda: lijkt me toch wel leuk, in een orkest spelen. Heb je ook een filmpje ervan toevallig?
@dieuwke: het dooit! Als het een beetje opschiet met dooien kunnen we mss toch eens afspreken. Morgen ga ik lekker in een binnenbak rijden. Wilde vandaag al, maar het is nu 1ste kerstdag
Nou heb eindelijk vlug wat fotos gemaakt. Ik zag dat het nu flink aan het dooien was dus toch maar ff vlug het fototoestel gepakt. Ga straks ff een topic maken. Hier alvast wat fotos:
Ankie weet nog niet zo goed wat ze van de sneeuw vind:
Charmante poepvlek, steekt zo mooi af bij het sneeuw . Ankie gebruikt haar eigen drolletjes als kussen
hoho we zijn ermee begonnen maar het begin is gelukt
nouja, je zit er bovenop en je draaft rond... dan is hij 'ingereden'
tjah teugelhulpen ed kent hij al, dus dat is wel lekker
Hinke
Geplaatst: 25-12-09 13:46
@amanda: eigenlijk zijn het hele matige fotos gemaakt met 1 hand en een goedkope camera. Maar gelukkig kun je geen lelijke fotos van ankie maken Ik ga je filmpjes ff bekjiken!
Flurk
Geplaatst: 25-12-09 13:49
Peelie schreef:
nouja, je zit er bovenop en je draaft rond... dan is hij 'ingereden'
tjah teugelhulpen ed kent hij al, dus dat is wel lekker
Ja nu zijn we hem beenhulpen aan het leren die kent hij nog niet
Ik heb gister foto's met mijn mobiel gemaakt. Het ging al schemeren, dus zijn niet best. Maar wel leuk om even te laten zien
Hij stond weer met zijn vriendinnetje
Spelen doen ze ook
blondiev
Geplaatst: 25-12-09 13:54
Jolanda echt rot dat ze je niks hebben laten weten, dan zou ik ook boos zijn. Heel veel sterkte!!!
Wij zijn gisteren avond bij mijn schoonouders met kerst begonnen. Vanmiddag gaan we naar mijn ouders. Daar krijgen we heel veel kadootjes. Ik hoop dat het eindelijk eens stopt met regenen, dan zouden we nog een rondje na het eten, kunnen wandelen. Hier is de sneeuw al zo goed als weg. Met de ijzel viel het ook gisteren wel mee.
Tess een vriend van ons begint vanaf januarie zijn eigen it bedrijf Zal ik eens voor je vragen of hij een stagaire gebruiken kan, ik zie'm morgen avond??
Ik was gisteren super boos op mijn bazin. Ik was boos, teleurgesteld en verdrietig. We hadden geen kerstviering dit jaar en ik zou het geld krijgen. We gaan ieder jaar echt heel duur en uitgebreid uiteten. Ik krijg iedere dag uitbetaald. Kreeg ik 100 euro, dat was dan 40 extra. Ik vind dit zo onattend. Ik had een kaartje op z'n minst verwacht of een flesje wijn. Sta je daarvoor je een heel jaar afte ploeteren. Ik wilde alleen een blijk van waardering meer niet. Ik moet toch serieus eens opzoek naar een andere baan. Sorry voor het gezeur, ik moest het even kwijt.
Ja, gistere dus twilight zitten kijken en new moon... wat een stom K U T einde!!! Ik wil weten of Bella zich laat verandere in een vampier,,, En of ze dat dan door edward laat doen en hoe en wat en waarneer en waarom...
Kijk nu al met smart uit naar deel 3
en Edward heeft een heeeeel hoog hebbe hebbe gehalte.. En toch ook wel een beetje confronterend, want hij lijkt een beetje op marien in zijn gedragingen enzo... stom is dat he...