Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
die kleintjes groeien echt zooo hard 
Nathalie83 schreef:@ Hinke, ja en nee, hij is naar Nora wel brutaal, bijten, stijgeren, schoppen duwen enz maar naar mij toe heb ik er nog weinig van gemerkt.. is alleen erg nieuwsgierig! beet mij vandaag voor t eerst en uit reflex gaf ik hem een tik, toen was het ook meteen overhij vindt borstellen en kriebellen echt heerlijk
(zie foto 3 van 2,5 mnd
)
Vakantie was echt super!! Rhodos is echt een super mooi eiland! en we hadden grandioos weer!! gemiddeld 37/38 graden
miste de paardjes wel heel erg.. Heb daar helemaal geen paarden gezien.. Ja 1 die stond heeeel ver weg in z'n stal en lag dikke waakhond op terein dus kon r nie bij komen..

Wij hebben geen druppel gehad hier 
Deze meiden hebben van alles verkeerd aangeleerd, en na één les ging het al stukken beter (Lees: Verkeerde zit, verkeerde handhouding, verkeerde stelling, kantelend hoofd enz.) Ben trots op ze.
?
Ik wil ookwel!
Hij is iig eens niet te smal hahaha.

Staat een bloedjemooie haf nu bij ons, gedekt door Standing Ovation... Echt een knappe haf!
Nu staat mara droog, mist ze slim is
ik ben benieuwd naar de foto's 
Helemaal leuk. Ze raakte helemaal van slag
!
! Ben benieuwd
!
?
Mooi zadel trouwens zeg! 

Pony nog harder aan de haal, trapt op deken en scheur, en nog een scheur, en nog een scheur... En toen had ik enkel nog lapjes stof.