Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
joopiexx schreef:Jippieee gelukt!
Freya hier in de buurt is heel moeilijk stalling te vinden.
Ypenburghoeve heeft wel paarden in de wintermaanden buiten, maar echt goedkoop zijn hun niet volgens mij.
joopiexx schreef:Daar is inderdaad Ypenburg hoeve. Calice die hier ook op het forum zit staat daar met haar haf.
Heb er zelf ook gekeken voor Boy, en het ziet er goed uit. Paarden zien er goed uit!
Ik heb een plaatje uitgeprint, overgetrokken op een kartonnetje, en toen op zn bil gelegd. Daarna heb ik het uitgeknipt met een schaar en vervolgens weggeschoren. De eerste keer was hij wat mooier, omdat het nu een vrij dik klavertje is.
naomimak schreef:[ff een vraag
die vlecht die jij in de manen doet is dat gedraait of zo
x naomi
joopiexx schreef:naomimak schreef:[ff een vraag
die vlecht die jij in de manen doet is dat gedraait of zo
x naomi
Nee dat is gewoon door de wind gewaaid. Hij heeft gewone vlechtjes in zn manen..
het zit wel een beetje wild, het waaide best wel hard!
joopiexx schreef:K snapte het al niet![]()
Nee die is ook niet gedraait!
Ik vlecht gewoon langs zn manenkam en dan zit de vlecht zeg maar aan de onderkant.
Vlechten dat hij mooi op de bovenkant ligt kan ik niet.
joopiexx schreef:Daar is inderdaad Ypenburg hoeve. Calice die hier ook op het forum zit staat daar met haar haf.
Heb er zelf ook gekeken voor Boy, en het ziet er goed uit. Paarden zien er goed uit!
Ik heb een plaatje uitgeprint, overgetrokken op een kartonnetje, en toen op zn bil gelegd. Daarna heb ik het uitgeknipt met een schaar en vervolgens weggeschoren. De eerste keer was hij wat mooier, omdat het nu een vrij dik klavertje is.
Freya schreef:Bij ons op stal komen ze in de winter een dagdeel in kampjes en kuddes buiten.
bij ons betaal je nu 325 , maar vanaf 1-1-2009 340 per mnd
muppetmayo schreef:Het is ook ontzettend lastig om een goede stal te vinden hoor, pffffff.
Die van mij die wordt dus helemala gek alsie binnen staat, en moet zo veel mogelijk naar buiten, wat hier in de randstad maar lastig te vinden is!
Bente fijn dat t weer wat beter gaat!
Mijn kleine monster is aan t wisselen! De tand zit los maar is er nog niet uit... Ik hoop zo dat ik m wel vind als hij eruit valt! Zou wel graag een tand van mn ukkepuk willen!