Ik denk dat ik het dan eerst maar met een stevig canvas moet proberen...
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lotteluvah schreef:
lotteluvah schreef:
Zie die trol nou kijken
Jasia schreef:Ik ga weer
Ik kom vanavond weer, maar ga nu ff in badDOeii
Naomi_Haffie schreef:hallo ben terug uit v'daal
heb 2 van die nieuwe driehoekssjaalen, een zwarte met roze en een zwarte met rooie, nu hebben we er al 4 :p
voordrest ng een topje
Jasia schreef:Leuk Noom!
Wish me luck! Ik ga morgen weer op Bijoux rijden
(nee nee nee! NIET zeggen break a leg)
Roma_4ever schreef:Mensen denk om de foto's he![]()
1 van je haffie jezelf en je haffie in actie (was eerst rijfoto maar niet iedereen heeft die nu dus dan is een longeer of losgooit foto ook goed)
Babsie_Flash schreef:Ik denk dat het verstandig is als ik het ook niet te laat maak.. Maar ik ben echt een avondmens.. het liefst blijf ik tot iets als 05:00 uur op en sta dan om 11:00 uur weer op... 's ochtends ben ik voor 11:00 uur echt niet aanspreekbaar
HAFxGEK schreef:weet iemand tegen wat je je paard moet inenten als je op kamp/wedstrijd wilt?
knabbelgirl schreef:HAFxGEK schreef:weet iemand tegen wat je je paard moet inenten als je op kamp/wedstrijd wilt?
gewoon 1x per 12 maanden(geen dag te laat!) influenza
HAFxGEK schreef:Roma_4ever schreef:
influenza sowiesomaar als stolz geent word (neem aan dat ie dat word ) is dat gewoon voldoende zit alles dan in
maar ik had gebeld naar dat kamp, en toen zeiden ze dat je papieren moest meebrengen, maar als je tegen influenza inent, krijg je geen papieren er bij (wij iedergeval niet) of moet je dan dat paspoort meenemen?