Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
suusiejj schreef:hej ook al heren sporen ? ooh denk dak al weet wat je bedoeld.,
ik hoop te slagen voor een mooie zweetdeken en miskien een nieuwe longeerzweep in een maffe kleur haha
oja as word miskien ook kaalof half kaal , half kaal is ideaal zeggen we dan maar he
Hilde_q schreef:
Naomi_Haffie schreef:gitt ben je niet nat geregent ?
Hilde_q schreef:ik ben weg
HAFxGEK schreef:HEERLIJK! Bij jou ook?
Ze keken me wel allemaal debiel aan in de snackbar, had nog m'n paardrijbroek aan
HAFxGEK schreef:HEERLIJK! Bij jou ook?
Ze keken me wel allemaal debiel aan in de snackbar, had nog m'n paardrijbroek aan
TjelleBieb schreef:lotteluvah schreef:Ik ben gewoon benieuwd hoe andere mensen tegenover dingen staan.
Bijvoorbeeld weer zo'n topic gevaren in de eventing sport.
Mensen kunnen beter helemaal niet meer gaan paardrijden want alle takken van de sport brengen gevaren met zich mee.
Ja maar als hier téveel gediscuseerd word, dan vind de helft dat niet leuk omdat diegene er geen verstand van heb, of het gewoon gezellig wil hebben.
Of er komen relletjes met het idee dat ik iemand weer aanval.
Maargoed.
suusiejj schreef:
HAFxGEK schreef:Vandaag was ik even bij een ruitersportzaak bij mij in de buurt, en toen hoorde ik ene verkoopster en een mevrouw praten over doorgefokte friezen en haflingers enz. en toen zei ze zo van, Ja laatst kwam hier ook een haflinger langs van 1.80
Naomi_Haffie schreef:wat voor broek vietj?
HAFxGEK schreef:Ja maar ze bedoelde er mee , dat tegenwoordig de mens er zich veel mee gaat bemoeien met het fokken enz. En tja dan krijg je haflingers van 1.80
lotteluvah schreef:Naomi_Haffie schreef:wat voor broek vietj?
Een replay.
Echt dat zijn de enigste broeken die mij als gegoten zitten. Net of ze voor me gemaakt zijn. Daarom ben ik zo blij.
lotteluvah schreef:HAFxGEK schreef:Ja maar ze bedoelde er mee , dat tegenwoordig de mens er zich veel mee gaat bemoeien met het fokken enz. En tja dan krijg je haflingers van 1.80
Ik eet een rouwe gehaktbal op als er ras echte haflingers van 1.80 zijn