Thanks amanda. Ze is heeel veel afgevallen al, opzich goed natuurlijk. Maar ze heb haar voedingsstoffen nodig en die krijgt ze nu niet voldoende. Helaas. Kyraloopt nu goed en haar oogjes zijn al een stul beter maar nog niet zoals het hoort.
Daihyo
Geplaatst: 29-07-11 09:21
Kun je niet een vitaminesupplement bijvoeren? Ik geef Jim dat ook, want die heeft ook niet genoeg aan hooi of gras en wordt een bommetje als ik brokken voer. Ik geef nu Pavo Vital Complete. Dat is een klein brokje, hebben ze een handje van nodig en zit alles in wat ze nodig hebben. Maar worden ze dus niet dik of druk van.
Fijn dat Kyra in ieder geval al goed loopt. En verbetering is goed. Dan komt het wel goed
Amanda, peeps krijgt te weinig ruwvoer waardoor ze honger blijft houden! Ze krijgt merriebrok en slobber bijgevoerd.
Verbetering is er zeker
oh my god, komt marlis net thuis, heeft ze een halsband met sjaaltje gekoch voor de hond. Een labrador x duitse staande wel te verstaan, grote hond dus maar nu stiekem een flikke.rtje
Ja, dat sowieso, maar je zus had het over de voedingsstoffen. Dat kun je met zoiets wel oplossen. Dat ruwvoer is wel echt een probleem... Enige dat ik kan bedenken als vervanger is dan Lucerne of grasbrok.
Wel met de Wintec 500. Lag niet zo best op Jim, schoof vooral naar voren. Maar op andere haflingers ligt het prima. Passen met een zadelmaker of iemand die er goed kijk op heeft is wel verstandig
Mijn mannen krijgen nu ook flink bijgevoert ze moeten nog een flink end groeien dus ze eten sochtends een kilo en savonds een kilo en als ik er smiddags ben krijgen ze van mij vaak ook nog wat
Ben echt bienieuwt heo ze eruit zien als ze 2 jaar zijn
Tiso: dat is inderdaad veel Maar elk paard heeft iets anders nodig.
Jim staat 24/7 buiten op een redelijk kale wei en elke dag krijgen ze een strookje vers gras. Verder 2 of 3x per dag een plukje hooi extra. Als hij niet werkt krijgt hij die vitaminebrok (75gr) en een handje mix muesli/ponybrok. Als hij gewerkt heeft krijgt hij ook die vitaminebrok en ongeveer 1/3 mix muesli/ponybrok. Als ik meer geef gaat hij stuiteren
Peeps heeft ook een tijd pavo vital gehad. Maar merkten geen verschil eigenlijk.
Haha is een koeienpoot ofzo, normaal zijn ze groter waren dit keer er klein. Heb weer een hoop uitgaven gehad vandaag voor de beesten. Een speelding voor me baby cavia's, een kleine speel en tandenslijp steentje voor de cavia's en een grote voor me konijnen, een halsband voor sem, een koeienpoot voor sem, ontwormtabletten voor sem haha. Gelijk weer heel stuk armer.
Had je de poeder of de brokjes? Poeder merkte ik ook niks van, maar de brokjes werken heel goed. Hij krijgt wel meer dan hij eigenlijk zou moeten helpen in vergelijking met zijn gewicht. Want dat was echt te weinig.
Zo net even me voicemail ingesteld, had een voicemail bericht. DA vroeg hoe het met Kyra ging en of er nog rare dingen zijn geweest/bijzonderheden. Bel vanmiddag wel terug als ik op stal ben.
Ik heb 2 jaar geleden de wintec 500 gehad maar die boom was net te krap, boommaat 34 was dat. Ik heb geen mogelijkheid om het zadel te passen helaas, daarom twijfel ik zo erg! Uiteraard laat ik er iemand bij komen mocht ik het zadel toch kopen!