Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Flurk schreef:LoveLita schreef:Een vriendinnetje van mij vond het nog het mooiste dat ik vrijdag avond zei "Ja wow, morgen bij finale bestgaand moet je eens kijken hoe al die haflingers gaan joh! Echt geweldig om te zien" En dan rij je er zelf tussenIk ben er nog steeds overdonderd van!
COOL he!!!!
Mandarijn schreef:De eerste en tweede groep deden inderdaad andere sprongen, die hebben als ik het goed heb de afsprong de bak in en de boomstam tussen de marathonhekjes niet gedaan.
En ook niet gelijk door met de hoge afsprong op de wal, ook deed de eerste groep (heb de tweede niet helemaal gezien) maar 1x over de brug galopperen en daarna het pad op (hebben wij in groep 3 niet gedaan, het pad).
Mandarijn schreef:De eerste en tweede groep deden inderdaad andere sprongen, die hebben als ik het goed heb de afsprong de bak in en de boomstam tussen de marathonhekjes niet gedaan.
En ook niet gelijk door met de hoge afsprong op de wal, ook deed de eerste groep (heb de tweede niet helemaal gezien) maar 1x over de brug galopperen en daarna het pad op (hebben wij in groep 3 niet gedaan, het pad).
Mistymuis schreef:Baily_4ever
volgensmij stond je naast ons met de trailer.
Ik vond dit keer de cross training niet zo geslaagd
ik heb nu al 4 trainingen gehad en ik was ingedeeld bij allemaal mensen die voor de 1e keer mee deden
dus dat was wel balen we hebben dus niet zoveel gedaan.
ik had wel bij het inschrijven er neer gezet
dus volgend jaar hoop ik op een leuke training:P
Flurk schreef:http://www.youtube.com/watch?v=Vhl6KYAKaIs
hier een filmpje van het spiegelparcours
tjonge was Kick en spannend om te doen.
LoveLita schreef:Mandarijn schreef:De eerste en tweede groep deden inderdaad andere sprongen, die hebben als ik het goed heb de afsprong de bak in en de boomstam tussen de marathonhekjes niet gedaan.
Oh, dat is ook raar dan.. Want hij zei nog dat dat helemaal niks was, dat alles daar weg wasHad die hoge heg ook nog wel willen doen!
LoveLita schreef:S_uus schreef:Ahaha ja maar ik rijd B met Asra en jij M1 dus al enorm werk aan dat uitstrekken
Hoe dan ook donders goed gedaanZei ik aan de tel al, maar ach ik herhaal graag haha.
Wil je geloven dat ik in mijn proeven alleen maar 6'jes voor haar gangen had?Ik snap ook nog steeds niet dat we 2e hebben kunnen worden. Lita heeft een enorm sterke draf, maar normaal altijd 4-tact in galop met veel te weinig sprong en haar stap is ook geen sterke gang..
Commentaar gisteren was toch een fijne stap, met af en toe een tactfoutje, sterke en correcte draf met fijne mogelijkheid tot schakelen en een goed gesprongen galop.
En nogmaals bedankt SuusIk moest het echt even laten bezinken toen je belde
Mistymuis schreef:Mandarijn schreef:De eerste en tweede groep deden inderdaad andere sprongen, die hebben als ik het goed heb de afsprong de bak in en de boomstam tussen de marathonhekjes niet gedaan.
De pad was ook niet zo bijzonder had liever denk ik in jouw les gereden:P
hahah volgendjaar maken we ermelo wel weer gek:D
S_uus schreef:Oe nice!
Grotere als Bails dan?
Tank of sport, ik gok sport![]()
Wat leuk zeg!!
Lianman, ja ik twijfel joh, vond bestgaand best leuk hoewel het niet echt eerlijk was tegen Tirana
Dus denk toch dat ik ook bestgaand weer pak.