aah leuk klijntjuh
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Freya schreef:Hoi Dames, ik meld me ook weer eens.
( heb niet alles bijgelezen, de laatste 2 pagina's ) heb me al een tijdje niet laten zien hier.'
Met me zwangere stalmus alles goed, zit nu alweer goed over de 135 dagen, gaat hard, nog even en het is al weer juni 2009Ja ik kan niet wachten tot het eindelijk zo ver is.
Hopelijk kan ik het weekend of volgende week weer foto's spammen van me meisje ...
Klein vraagje tussen door ... Weet iemand nog een leuk stalletje in de buurt, die niet de hoofdprijs vragen ?
Bluem schreef:Arno is vandaag ook helemaal geschoren, hij is bijna wit hihi. Heb wel foto's mochten er geïnteresseerde zijn.![]()
Ik gebruik overigens showsheen ofzoiets voor de manen. En dreft om ze te wassen.
Freya schreef:Hoi Dames, ik meld me ook weer eens.
( heb niet alles bijgelezen, de laatste 2 pagina's ) heb me al een tijdje niet laten zien hier.'
Met me zwangere stalmus alles goed, zit nu alweer goed over de 135 dagen, gaat hard, nog even en het is al weer juni 2009Ja ik kan niet wachten tot het eindelijk zo ver is.
Hopelijk kan ik het weekend of volgende week weer foto's spammen van me meisje ...
Klein vraagje tussen door ... Weet iemand nog een leuk stalletje in de buurt, die niet de hoofdprijs vragen ?
Nienke_17 schreef:Hallo allemaal!
Zo eerst maar eens even bijgelezen..
@ Peelie: echt balen van je zadel. Denk je een goede te hebbenHeb zelf ook heel erg lang gezocht naar het juiste zadel. Was ook een drama.
.
Nienke_17 schreef:Freya schreef:Hoi Dames, ik meld me ook weer eens.
Kan me voorstellen dat je niet kunt wachten tot het veulen er is
Wil zelf als ik klaar ben met mijn studie en een vaste baan heb ook een veulentje van Sjouk.
Door wie is ze eigenlijk gedekt?
Weet zelf geen staling voor je in de buurt, maar misschien kun je een oproepje plaatsen hier op bokt bij gezocht?
Peelie schreef:hoe scheer je in vredesnaam he hoofd van arno??? moet ik bij mara denk ik niet proberen...
ik ga denk ik binnenkort ook maar weer eens een paar foto's spammen van mijn zwangere bolle. ze zit nu op ongeveer 130 dagen... die van freya en mij komen dus op ogeveer de zelfde dag als we geluk hebben