'C. -- ×3 [R.I.P. Drakey] V Aangenomen@Horizon. zegt:
Ik moet ff me PC openbreken.. als ik niet meer online kom, heb ik dus me pc gemolt.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

kekaro schreef:haaaii
ik wil de boeken van harry potter
alle delen..
vind ze alleen zo duur
(omdat ik dan wel zo ben dat ik ze allemaal tegelijk wil)

dlientjuh schreef:even me etens zooi opruimen
pfff. wat stil zeg
morgen ga ik naar de bios voor me verjaardag hebben jullie nog een leuke film in gedachte om heen te gaan?
suusiejj schreef:namens chelsea
'C. -- ×3 [R.I.P. Drakey] V Aangenomen@Horizon. zegt:
Ik moet ff me PC openbreken.. als ik niet meer online kom, heb ik dus me pc gemolt.

gelijk opnieuw geinstalleerd, ben weer eens geen klote stap verder. 

JoDy1991 schreef:hee waarom heeft iedereen daaronder profiel, pm & e-mail staan en ik geen e-mail??

kekaro schreef:goeiemorgen !
ansel en tjels heel veel sterkte meiden !
wat een hoop ellende bij elkaar weer
hoop dat vianne zich rustig houd die twee weken ! meestal weten ze wonderbaarlijk goed dat ze niets moeten uitvreten dan
Gisteren naar verjaardag van marieke geweest, ook gepraat over hoe we het allemaal gaan doen met vianne, maar daar vertel ik later pas over als er meer bevestiging is 

en je kan vast komen te zitten
) Maar de rest ga ik wel allemaal proberen te doen, is goed voor mijn hoogtevrees.. 
we gaan tokkelen, kanoën, klettersteig, abseilen, speleologie en hoogtepiste doen. Dus ik ben benieuwd..
Sterkte er meer! Hopelijk houdt ze 2 weken rust vol 

Wat erg van je vaders honden! 
Maar het is denk ik wel beter zo voor die 2? ook sterkte van mij voor jou honden en jou school
.
laat is dan eens naar gertjan gaan
hij is en blijft leuk