Nou he, moet tot 6 uur werken En morgen met nog beter weer tot 8
_Lot
Geplaatst: 03-07-14 13:09
Bedankt Naomi Vorig jaar hoefde ik behalve voor natuur- en scheikunde niet veel te leren, nu is het helaas wel even anders maar ik ga hoogstwaarschijnlijk wel over naar 5 vwo gelukkig Balen zeg Sanne! Het weer is inderdaad heel lekker
Laatst bijgewerkt door _Lot op 03-07-14 13:10, in het totaal 1 keer bewerkt
Fijn dat het rijden goed ging Marrit! Jens vind de galop ook heel lastig, al is het inmiddels alweer een maandje geleden dat ik voor het laatst heb gereden
Leuk dat vrijheidsdressuur!
Sanne, ja ben zelf ook tevreden over de musical! Het ging zo goed
Echt een super mooi dekje Sanne! Ik ben ook druk aan het nadenken welke kleuren ik neem haha. Ik zie het verschil in de manen al goed! ze groeien goed aan! Fijn dat de les goed ging
Heeey Suus! Jij ook hier? Gezellig! Leuke foto's van Truus, rijden gaat goed! Kom je nog een keer foto's maken van de paarden?
Leuk Christa dat je vader ook rijd!
Leuke foto's met Lola! Respect voor je bijleespost!
Nou ik heb vakantie Ik ga over 2 weken naar Kreta dus heb nog even lekker 2 weken de tijd voor de paarden. Dinsdag de osteophaat voor Jens, ik hoop zo dat het helpt!
Op het moment is het hier ook goed warm en heb vanavond les... moet voor paardrijden eigenlijk een andere deo hebben, met andrte sporten heb ik nergens last van als ik de deo pak die ik nu heb maar met paardrijden vind ik me stinken als ik klaar ben haha
Kim, leuke schriktraining die laatste foto is geweldig! Welkom Suus! Mooi bijleespost! Faith, gefeliciteerd met je punten veel succes in de L1! En leuke foto!
Morgen weer les met Waldo en zaterdag weer wedstrijd!!
Ik ben net terug van de buitenrit + bbq! Was echt super leuk, iedereen is blijven zitten en iedereen heeft genoten . Ik zal morgen proberen om hier wat foto's te plaatsen! Eerst slapen