Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

maessie schreef:Ook hier ist wit, gisteravond ook een sneeuwstorm gehad, keiharde wind en allemaal poedersneeuw. Pff zie echt tegen mn ritje vanavond op, is normaal al bijna een uurtje of drie in de auto richting Rosmalen, maar als het zulk slecht weer word is de kans toch heel groot dat ik lekker thuis blijf. Heb zomerbanden onder mn auto, dan ga je echt alle kanten op!
Als we morgen echt zoveel sneeuw krijgen, dan moet ik vandaag maar even aan t staartpoetsen enzoEn dan morgen de camera erbij!
Faringo schreef:Doen jullie voorzichtig op de weg daar in het noorden. Bij jullie is het al echt winters zag ik op het journaal vanmorgen.
Wat voel ik me moe zeg. Was een leuke en niet leuke avond gisteren. De sint was erg leuk, helaas kreeg ik een berichtje van een vriendin dat de moeder van een gezamelijke vriendin is overleden maandagavond Ze lagal een week in het ziekenhuis. Haar moeder had geen milt en is dus vanuit het niets getroffen door een bacterie. Binnen 3 uur hebben ze haar kunstmatig in slaap moeten brengen en aan de beademing moeten leggen. Ook hebbn ze haar nieren moeten spoelen. Helaas heeft dat allemaal niet meer mogen helpen en heeft ze de afgelopen week 3 hersenbloedingen gehad en is ze mandag overleden. Kende haar moeder wel, lieve vrouw. Toe ik om 24 uur thuis kwam heb ik zeker nog meer als een uur wakker gelegen, want met dat soort trieste berichten komt alles bij mij ook weer een beetje boven (mijn moeder is 10 jaar geleden overleden aan een hartstilstand tijdens een vakantie in Turkije). Toen de wekker ging vanmorgen was ik het liefst blijven liggen, maar goed kom de dag wel door.
Hier is het toch nog een beetje wit geworden. Stelt niet heel veel voor maar toch een winters plaatje buiten. Vanavond nog maar even rijden met Storm, want moet maar zien of dat morgen gaat lukken.
Viet schreef:Gecondoleerd en heel wel sterkte faringo!
Hier is het drama. Dikke laag sneeuw en een aanrijding met persoon voor de trein. Treinen rijden niet, snelweg staat muurvast. Ik blijf lekker thuis vandaag!

Dapnik schreef:Hier ook een beetje wit, hond helemaal blij.![]()
Net sollicitatiegesprek gehad, ging wel wat een vragen zeg. Hoor begin volgende week of ze het wat vonden.
_Nelleke_ schreef:*meld zich weer eens*
Het topic gaat zo hard, kan het niet altijd helemaal bijhouden.
Hier is krap 1 cm gevallen. Heel Amsterdam in paniek, trams rijden minder en de hele ring stond vast.
Wentos schreef:S_uus schreef:Je rug had je toen ook al vaak last van toch? Vervelend!
Heb je geen bak in de buurt?
Volgens mij is hier niks met het weer, luiken zitten dicht haha kan niks zien.
Ja, rug loop ik al 2 jaar mee te klooien, heb nu nieuwe fysio en hoop dat ik dan van het voorjaar gewoon weer alles op kan pakken.
Heb wel een buitenbak in de buurt, maar wil die mensen ook niet altijd lastig vallen. En in deze tijd van het jaar moet ik dan in het donker langs de weg heen en dat vind ik niet echt een succes
Faringo: Sterkte vandaag. Dat is inderdaad altijd even schrikken zulke berichten.
Viet: zo bij jullie ligt echt veel meer sneeuw dan hier! hier ligt amper 1 cm denk ik.
Dapnik:Spannend. Nog even afwachten dus.
Faringo schreef:Hier is het nu echt prachtig weer, lekker zonnetje en weinig wind, wel koud.

Ik vind hem ook echt tof!