Ja helemaal happy. 8 augustus moet ik weer werken, is me vakantie weer voorbij dan moet ik wel met een planning komen. Dan heb ik nog van 8 augustus tot eind september op me huidige afdeling en dan ga ik voor het 2e jaar naar een nieuwe afdeling. Een afdeling die veel zwaarder is, maar komt goed hoplijk. Moet alleen in september nog ergens naar maassluis/maasdijk helemaal om een klinische les bij te wonen en nog een patientbespreking op afdeling bij wonen. Maar alles is met voldoende afgerond.
Net heerlijk peeps gereden, bitloos. Na ongeveer een maand niks gedaan te hebben. Ze was braaf, wel een paar bokjes gegeven in de galop maar toch goed haar best gedaan. Daarna peeps en kyr nog even met de andere paardjes in de bak geweest, en toen peeps naar de uitloop en stal gebracht en kyra nog even in de bak gelaten. Die ging gewoon met opa paard spelen. Ze hinnikte af en toe naar elkaar, maar bleven beide gewoon chil eronder en onwijs rustig.
Lekker dat jullie weer kunnen rijden! Loopt ze alweer beter?
Marlis
Geplaatst: 28-07-11 21:13
Ja je moet er alleen wel erg voorwaarts houden anders gaat ze wat kort lopen. Maar geeft geen pijn aan, moet nog wel osteopaat laten komen.... Maar even proberen met pessoa hoe t gaat.
Maar vaak zijn we te lui of hebben we geen zin om te gaan rijden of longeren omdat we dan eerst alle paarden op stal moeten zetten(ze staan momenteel niet op t land) en dan heel de bak poepvrij moeten maken. en van 4/5 paarden is dat aardig wat.... Daar heb ik dan geen zin in....
Nou meiden mij hoor je dit weekend niet heb autocross weekend super gezellig met veel eten en bier..... tot maandag avond.. enne niet te veel kletsen....
veel plezier... autocross is altijd super gezellig..
gefeliciteerd marlis , fijn dat je lekker hebt gereden.. ik zou er ook niet altijd zin in hebben als je eerst van alles van te voren moet doen voor dat je dan klaar bent is je tijd alweer zowat voor bij lijkt me....
gister weer mail gehad van de mensen van Nero ( vorige veulen) Hij is al 1.45 en 2 jaar. dus al angel voorbij! wooow vind het zo leuk om een foto van hem te hebben gezien! Ga deze zomer naar hem toe! Eventjes kijken!
Ga snel werken tot 6 uur, daarna gelijk voeren en hup me bed in! ben KAPOT!
bepaald iemand hier reageren nooit op een ander maar verwachten wel dat wij op haar reageren. Nou ik doe dat lekker niet. Fijne vakantie roxy, lekker bruin bakken.