Het gaat steeds beter gelukkig We hebben hem voor het eerst van de week 5 minuutjes aan de longe gehad, en dat ging aardig. Hij kan helaas nog niet 24/7 naar buiten, dus hij moet s avonds boos op stal. Maar ik heb toch wel goede hoop dat hij binnen 2 weken weer 24/7 op het land kan Het is echt een wonder hoe hij hieruit is gekomen. We hebben echt een hele hoop engeltjes gehad denk ik!
Het is natuurlijk afwachten hoe het gaat op de langere termijn. Of zijn longen echt niet beschadigd zijn. Maar het is al een groot wonder dat hij er uberhaupt nog zo bijloopt Al kan ik maar gewoon lekker recreatief met hem bezig, dan is dat maar zo. Ik ben echt zo blij dat hij nog leeft... Klinkt misschien stom maar hij is echt door het oog van de naald gegaan..
joopiexx
Geplaatst: 18-06-09 21:56
Hoe is het eigenlijk met de kreupelheid van Daimy? Is dat nu wel over?
Even me mooie meisjes showen hoor. Vanavond zijn ze voor het eerst de weide op geweest en vanmiddag voor het eerst in het kampje, kon toen helaas geen foto's maken.
Nathalie83
Geplaatst: 18-06-09 23:28
Hallo Allemaal Ben weer terug van het o zo mooie Rhodos Heb jullie wel gemist hoor.. Best moeilijk.. Week niet bokken Wel goed nieuws! Nora en Avalon zijn eindelijk weer thuis!! ga morgen dus meteen heen Ga nu ff een poging doen zo goed mogelijk bij te lezen.. Echt veeeeeel!! moet bij pagina 91 beginnen
Had al wel gezien dat Freya een mooi meisje heeft gekregen!! Nogmaals gefeli!!
en dat bij Peelie al een poosje rommeld maar nog steeds niks is.. En opa weer thuis
Henry heeft inmiddels een kar bij huis
Mensen zijn geslaagd op school!! Gefeliciteerd!!!
Muppet hoe is het nu met Daimy?? Weer helemaal de oude??
En tot slot mooie afsluit foto's van Freya haar kroost prachig dat kleine grut.. Ik denk dat ik me dood schrik als ik morgen Avalon weer zie na bijna 2 maand zal wel ff foto's maken dan..
Ga nu echt naar bed.. ben echt helemaal op!! Trusten allemaal!!!
silfie35
Geplaatst: 19-06-09 00:08
Ik ben echt helemaal trots! Heb vanavond weer gemend en het ging ZO goed! Echt alsof hij het al jaren doet, echt gewoon te gek! Ik ga hem volgende week nog een paar keer voor de kar zetten, dan ga ik vrijdag 6 dagen op vakantie naar Milaan, en daarna gaan we weer aan de bak
Mijn kleine vriendje, de kater Oscar lag gister heel ziek bij de buren. Vervolgens was hij hier binnen ook helemaal niet lekker. Kreunen van de pijn en alleen maar slapen en liggen. Bij beweging zag en hoorde je hoeveel pijn het deed. Vannacht naar de dierenarts gebracht. Hij kon zijn urine niet lozen door een nog onbekende oorzaak. Dit kan heel gevaarlijk zijn.
Ik duim op een goeie afloop. Want na de dood van mijn eerdere vriendinnetje was ik zo blij met hem. Klein, extreem druk en wild, alles vernielen. Zelfs de dierenarts heeft zich over zijn temperament verbaasd. En nu nog amper 1 jaar oud en dan zou ziek.
Freya wat een scheetje blijft het zeg! Gaaf Silfie35 Nathalie fijn dat je zo'n leuke vakantie hebt gehad Avalon heel veel sterkte met je kleine mannetje
Over de kreupelheid van Daims, die is nog niet helemaal 100% weg. Wel nauwelijks zichtbaar, en hij lijkt er geen last van te hebben. We gaan nu weer aan het werk met hem, dus dat wordt weer afwachten hoe het zich ontwikkelt... We zullen zien!
Pff.. ik ga zo m'n cijferlijst inleveren en melden dat ik sk wil herprofileren.. xD En om half 4 vertrekken naar.... Les chevaux, waar ik dit weekeind mijn ruiterbewijs ga halen.. *als het even mee zit*
joopiexx
Geplaatst: 19-06-09 08:56
Leuk Tessa, Fijn weekend alvast!!
Ik ga me zo klaar maken om mn laatste en allerspannendste gesprek op school te voeren, mijn eindgesprek.. Dus vanmiddag weet ik of ik geslaagd ben! Alsnog herkans ik nog mijn 5, het is maar een verslag maar goed die gaat nu geen roet meer in het eten gooien
ff een vraag: wie heeft er tips voor me... ik moet morgen 3 verschillende kuren rijden, probeer ze uit mijn koppie te leren, maar het lukt niet echt. Ik rij kur opmuziek, 2tal met haf en 4tal met haf. 2tal snap ik wel (maar die hebben we samen gemaakt), 4tal weet ik het begin en kur op muziek ken ik het begin. 4tal wordt gelezen (maar ben slechthorend, dus een uitdaging). maar dan nog... hoe gaat ik die proeven leren? Heeft iemand een tip???
@ Carosello: Ik heb geen idee, misschien als je met zn 2en rijd gewoon naar de ander kijken, da's dan toch hetzelfde?? De kür die je dan alleen rijdt uit je hoofd oefenen?