Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
joopiexx schreef:Wel balen van je zadel Peelie!
Hinke schreef:Wat voor zadel heb je peelie?
Peelie schreef:Hinke schreef:Wat voor zadel heb je peelie?
een kieffer inzell
Hinke schreef:Nathalie83 schreef:Vanacht is me auto leeg gejatgelukkig hebben ze m'n freestyle en poetsspullen laten liggen..
Kwam er vanmorgen achter toen ik naar de paarden zou.. Dus meteen heel mijn humeur verpest, dat voelde Levera ook weer aan dus die was echt super dwars en liep echt niet door.. ben dus na een half uurtje maar weer afgestapt..
Pfff balen! Heb je dure spullen in je auto liggen?
joopiexx schreef:Hinke, ik vind dat best duur voor alleen voorijzers.
Bij ons is alleen voor 56 en rondom 77.
Heb Boy ook maar vlechtjes gegeven, hopelijk worden zijn manen nu ook wat langer.
Het staat eigenlijk best wel leuk..
joopiexx schreef:Voor dat schuren ben k ook wel bang, maar in de winter schuurt hij nooit, en in de zomer af en toe.
Bovendien heeft hij in deze stal niet zoveel schuurmogelijkheden meer, en staat hij in de winter zonder andere paarden los. Die kunnen zn manen dus ook niet afknabbelen.
Als die met andere kon staan, zou ik die afgeknabbelde manen wel voor lief nemen hoor.
Hij kroelt nu met schaapjes, ook wel schattig gezicht.
Nathalie83 schreef:Levera heeft alleen wat afgebroken manen bij de schoft (door haar deken) maar ze heeft ook niet van die lange manen die verder klem komen te zitten.. dus vlechten doe ik niet aan.. ik spuit altijd alleen haar borst in met antiklit zodat de deken lekker glijd, ipv schuren, met lopen
joopiexx schreef:Leuke haflinger heb je Lanita! Net even in je profiel gespiekt
Hinke schreef:Peelie schreef:een kieffer inzell
-Hmmz kieffer zadels zijn toch wel goede zadels?
Lanita: welkom! je zat eerst op het haflingerforum? Ik vind 1 forum al te veel![]()
-Ik ben ook wel benieuwd naar je zadel amanda. Je had de zadelmaker toch weer laten komen?
Ik heb ankie trouwens vandaag opnieuw op voorijzers laten zetten, dat kostte 65 euroZijn jullie hoefsmeden ook zo duur?