HAFxGEK schreef:Die bubbles heb ik ook op mijn hyves
me 2haha
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
HAFxGEK schreef:Die bubbles heb ik ook op mijn hyves
HAFxGEK schreef:Vandaag was ik even bij een ruitersportzaak bij mij in de buurt, en toen hoorde ik ene verkoopster en een mevrouw praten over doorgefokte friezen en haflingers enz. en toen zei ze zo van, Ja laatst kwam hier ook een haflinger langs van 1.80
suusiejj schreef:Hilde_q schreef:dan vraag je ook om hengsten gedrag niet dan ?
jep asra is tot 2jaar hengst geweest, maar zonder hengstenkuren,. echt een droom hengstje,
maar toen de merrie's hengstig werden kreeg asra door waarvoor die rare dingen tussen zn 8terbenen waren ..
heb ook wel tegen johan gezegd dat ik het best dom vond helemaal omdat er genoeg paarden staan op stal waarvan meeredeel ruin is, dus had as daar tussen in kunnen staan
Toen ie nog hengst was was ik hem zelfs op een dag "kwijt" stond ie op het grote land met de pony's, waaronder er 3 merrie's bij stonden, toen heb ik direct gezegd dat als er 1 dragend is , ik niks betaal
Hilde_q schreef:maar mensen ik ga dadelijk bowlen
Doei
TjelleBieb schreef:Heb gister bijna gevochten met een meisje op school.
Ik liep van de trap af, en zij moest en zou mij omver duwen, dus ik zeg 'Doe eens ff normaal man!' zegt ze niets, dus ik loop naar buiten, komt ze met 3 vriendinnen naar me toe 'Wat kom je stoer doen? en waar haal je het lef vandaan om zo'n grote bek op te zetten?'
Dus ik werd al kei pissed, en stond op en gaf 'r een duw naar achtere waarnaar die 3 vriendinnen weer een stap naar voren deden, toen ging ik maar even raar zwaaien met me armen en liepen ze maar weg.
Hilde_q schreef:ja snap ik
Vond het maar dom hoor
Hilde_q schreef:maar mensen ik ga dadelijk bowlen
Doei
biancailona schreef:wat een pokkeweer zeg
Roma_4ever schreef:zoo ben dr ook weer net meegeweest m'n eigen kerstcadeau's kopen![]()
neoprene springschoenen
koperen bitje
koperen sporen (alleen domme ik heb een paar heren meegenomenff ruilen maandag)
en m'n laarzen worden opgestuurd naar globalen dan moeten die maar kijken wat ze er mee gaan doen
knabbelgirl schreef:ze is recht achter een ander paard tegen elkaar aan gaan trappen, nu loopt ze aan het ene been kreupel en aan het andere been een wond
biancailona schreef:mijn hoofdstel past ook iedereen, zie het topic hieronder, gisteren meegegeven, vanavond krijg ik het hoofdstel weer terug. Ik zeg probeer maar een keer
[HAW] dressuurmiep @ bitloos western (fries en paint)
suusiejj schreef:
suusiejj schreef:biancailona schreef:mijn hoofdstel past ook iedereen, zie het topic hieronder, gisteren meegegeven, vanavond krijg ik het hoofdstel weer terug. Ik zeg probeer maar een keer
[HAW] dressuurmiep @ bitloos western (fries en paint)
dan pas ik um binnenkort ook ff op mezelf
biancailona schreef:zal je mooi staan
HAFxGEK schreef:Ik moet zo patat halen maar 't giet hier