Haflinger weekend 2011

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Nessie

Re: Haflinger weekend 2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 17:47

Ik kreeg alleen een doosje mini elastiekjes en een lintje (was 2 jaar terug 3e met springen) waar het prijskaartje dan ook nog op zat. Voelde me wel een beetje belazerd maar dacht gewoon dat Ermelo in een crisis zat.

Carliijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 17:50

Ik kreeg gisteren voor een 2e prijs alleen een lintje en daar hoorde een beker bij maar die was er niet (meer). Ze zij dat daar wss geen beker bij hoorde maar dat was volgens mij gewoon banketstaaf want er was wel een 3e prijs.

Edit: maar kan mij er verder niet zo heel duk om maken :P Heb wel 2 lintjes en bij mijn eerste prijs een mooie beker dus..

Ryanne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 17:57

Sita_: leuke foto's!! Was erg benieuwd of er mensen waren die foto's hadden van de hoogtesprong! Dankjewel!!

Mijn dag was meer dan geslaagd gister! In de dressuur 2x 1ste M2, met springen ook 1ste van de 90 cm. Vaardigheid ook gewonnen en ook met de hoogtesprong! T was niet heel moeilijk om daar te winnen dat was wel jammer! maar ben super trots op me paardje!!

Iedereen gefeliciteerd met de behaalde resultaten!!

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 18:04

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 18:09

Ik dacht waar heb jij nou in gezeten dat je door een raampje heb gefilmd, maar dat komt natuurlijk door het gedraaide beeld :P

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 18:12

Yep en ik zat op de tribune _O-

LoveLita

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 18:12

S_uus schreef:
Lianne en Lita deden het echt goed joh, die lieve Lianne mocht haar bandages bij Asra om en zij heeft ze omgedaan echt super thnx nog Li!

Geen dank joh :D kon ze toch niet om want moest recht vanuit de finale de parade in!

Dat met Newton was idd echt eng. Ik was met meerdere natuurlijk aan het losrijden langs die ring voor bestgaand finale en we zaten met z'n alle met angst te paard. Wij zaten echt al te denken; wat nu als hij door het hekwerk een banjerd, wat nu als hij echt ontsnapt enzo...
Dat hij zo werd afgeslagen in zijn stal hadden 2 vriendinnen van me zien gebeuren. Hij werd echt het hoekje in gewerkt met een zweep :n :x Dat beest kan er verdomme niks aan doen dat hij last heeft van zijn hormonen. Gooi z'n ballen in de soep en ga lekker verder met hem. Ongelooflijk. Hij heeft flinke tikken gehad.

Fijn om nu te lezen dat het besluit is genomen hem te laten castreren :j

Mandarijn schreef:
Heeft er trouwens iemand gefilmd met de parade?

De moeder van een vriendin van me heeft hem helemaal gefilmt :)

Mnoonn schreef:
Ik was vandaag met Janise en Noortje mee en heb foto's gemaakt van de parade :)
Ze staan in deze link :))

https://picasaweb.google.com/1009493242 ... La2nLjy4AE

haha, leuke foto van Linda, Vicki en mij :))

Leuke verslagen van iedereen :D!!!

LoveLita

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 18:14

Dat juryhokje stond daar trouwens wel heel banketstaaf van de kant af he, met de parade? :')

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 18:16

Daar had Wolder geen problemen mee, wel met elke stop/stapmoment tussendoor (de kettingbotsingen), hij had er zo genoeg van dat hij er nogal geirriteerd van raakte en wilde steigeren / steigerde.

Ik ben wel verkouden van die regen in de parade, wat had ik het koud. En nu heb ik keelpijn etc.

loontjjeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 18:21

ja idd ik had het toen ook erg koud!! newton stond tegenover nieva en hij was ook best vervelend ook als andere paarden langs zijn stal kwamen, dat ging hij stijgeren enzo.. Maar van dat slaan met de zweep heb ik niet gezien

LoveLita

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 18:22

Aaarghhh, heel verslag getypt :( alles weg!!!

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 18:24

monique1983 schreef:
Afbeelding
wervelwind van flurk

Hee cool,
Ik zit even bij te lezen en filmpjes aan uploaden en zie ineens foto van mezelf voorbij komen.
Het was zo kick om dit te doen.
En spannend ook. jammer dat we de finale niet haalden.

Maaikee43

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 18:25

Ik vind het echt heel jammer dat ik er niet bij kon zijn. Ik was namelijk jarig.. Anders had ik zeker met mijn haf meegekomen.

groetjes een stille meelezer die jullie niet meer lastig valt :o

LoveLita

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 18:26

Ben te geirriteerd nu :') dus even kort:

Lita heeft het echt top top top gedaan. Met bestgaand liet ze zich super zien en we waren door naar de finale :D In de finale zaten we bij de laatste 6, en ze ging er helemaal voor. Ze gaf echt alles wat ze in huis had. Dat voelde echt enorm gaaf en machtig, wat een pony <3 We werden we reserve kampioen :):) :):) :):)

Proeven in de ochtend gingen voor mijn gevoel echt minder. Ze negeerde mijn been weer compleet, dus heb niks fijn af kunnen werken. Werden toch 1ste en 2e met 182 en 177 punten :)

Vandaag de crosstraining was ook weer super gaaf. Lita deed het weer super met de meest gruwelijke sprongen ertussen wat haar hoogte betreft _O- het is me er ene!

LoveLita

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 18:26

Ja, dat spiegelparcours was echt gaaf! :))

LoveLita

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 18:27

Mocht iemand dus nog foto's hebben van bestgaand finale, nr. 9 :D die zie ik heel graag :)) En als anderen nog foto's hebben, die zie ik ook altijd graag :P

Mijn zusje heeft ook nog wat foto's maar volgens mij niet echt van anderen..

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 18:29

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 18:31

Hoe is de crosstraining eigenlijk verdeeld? Wel goed qua niveau? Want ik was bang dat als ik met Goldy mee zou doen ze zich dood zou vervelen als ervaren crosser. Maar misschien doe ik volgend jaar wel mee als het goed verdeeld zit en we in een gevorderdengroep zitten.

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 18:32

Nessie schreef:
Hoe is de crosstraining eigenlijk verdeeld? Wel goed qua niveau? Want ik was bang dat als ik met Goldy mee zou doen ze zich dood zou vervelen als ervaren crosser. Maar misschien doe ik volgend jaar wel mee als het goed verdeeld zit en we in een gevorderdengroep zitten.

Haha okee...

Denk dat je je niet zo snel hoeft te vervelen, het gaat toch ook niet om de hoogte maar om de oefeningen/hindernissen?

LoveLita

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 18:34

Wordt gewoon verdeeld maar die instructeur zorgt er wel voor dat het voor iedereen leuk is :) Hij laat je zo veel mogelijk doen, en wat je niet durft doe je niet.

Ik heb het nu voor het 3e jaar gedaan en vind niks eng, enkel die hoogste afsprong doe ik gewoon niet omdat ik Lita langer ken dan vandaag, maar hij geeft erg leuke lessen!

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 18:35

Pony denkt er anders over, wanneer ze te lang moet wachten bij veel weigeringen, wanneer het dus niet vloeiend doorloopt. En toch vind ik het leuker om wat uitdaging erbij te hebben, in plaats van allemaal oefeningen die we al duidelijk beheersen.
En daarnaast we crossen tussen de paarden, voor MIJ hebben we dan wel een mentale voorbereiding nodig op de hindernissen.

Weet niet waar je haha oke vandaan kwam, maar ik zou graag een training willen doen die ook bij het niveau van een meer ervaren springpony aansluit, en als ik dan in een uiterst beginnersgroep zit met nog niet veel springervaring, reken maar dat Goldy zich verveelt. Ik ken dit nog uit de wedstrijdles, en zo heb ik géen goede voorbereiding op wedstrijden waar zo'n training ook deel van uit maakt. Want als ik alleen maar 20 cm zou springen bij wijze van spreken, vind ik uiteindelijk een meter ook hoog ;)

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 18:41

LoveLita schreef:
Ja, dat spiegelparcours was echt gaaf! :))

vond het zo jammer dat het tandem 2e werd want dat is echt knap een tandem tegen enkelspan

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 18:43

Ik vond die tandem helemaal geweldig... knap hoor

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 18:43

Ik heb jullie nog gezien! vond het echt heel gaaf! ik kan iedereen het aanraden! en vond dat de voorzitter ook super leuk sprak! :D

Carliijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 18:47

Ik snap wel wat je bedoeld margot :) Met bailey spring ik nu M en qua hindernissen vindt ik het ook wel leuk om wat uitdagingen te hebben. Als het te makkelijk is gaat ze echt sloffen en let ze niet meer op. Dan krijg je ongelukken. De oefencross rijd ik wel in de B omdat ze het heel spannend vindt om alleen 'weg' te moeten.

Maar tot nu toe is de enige keer dat ik mij een beetje heb verveeld de crosstraining van de haflingers in ijzerlo. Alleen boomstam hindernissen, een heuvel en een waterbak. Opzich wel genoeg te doen maar geen uitdaging voor ons :n Dat vond ik wel jammer, maar het was wel weer erg gezellig haha dat maakte veel goed.