Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Heb wel 2 lintjes en bij mijn eerste prijs een mooie beker dus..
S_uus schreef:Lianne en Lita deden het echt goed joh, die lieve Lianne mocht haar bandages bij Asra om en zij heeft ze omgedaan echt super thnx nog Li!
kon ze toch niet om want moest recht vanuit de finale de parade in!
Dat beest kan er verdomme niks aan doen dat hij last heeft van zijn hormonen. Gooi z'n ballen in de soep en ga lekker verder met hem. Ongelooflijk. Hij heeft flinke tikken gehad.
Mandarijn schreef:Heeft er trouwens iemand gefilmd met de parade?

Mnoonn schreef:Ik was vandaag met Janise en Noortje mee en heb foto's gemaakt van de parade
Ze staan in deze link
https://picasaweb.google.com/1009493242 ... La2nLjy4AE

!!!
alles weg!!!
dus even kort:
In de finale zaten we bij de laatste 6, en ze ging er helemaal voor. Ze gaf echt alles wat ze in huis had. Dat voelde echt enorm gaaf en machtig, wat een pony
We werden we reserve kampioen

het is me er ene!
die zie ik heel graag
En als anderen nog foto's hebben, die zie ik ook altijd graag 

Nessie schreef:Hoe is de crosstraining eigenlijk verdeeld? Wel goed qua niveau? Want ik was bang dat als ik met Goldy mee zou doen ze zich dood zou vervelen als ervaren crosser. Maar misschien doe ik volgend jaar wel mee als het goed verdeeld zit en we in een gevorderdengroep zitten.
Hij laat je zo veel mogelijk doen, en wat je niet durft doe je niet.
Met bailey spring ik nu M en qua hindernissen vindt ik het ook wel leuk om wat uitdagingen te hebben. Als het te makkelijk is gaat ze echt sloffen en let ze niet meer op. Dan krijg je ongelukken. De oefencross rijd ik wel in de B omdat ze het heel spannend vindt om alleen 'weg' te moeten.
Dat vond ik wel jammer, maar het was wel weer erg gezellig haha dat maakte veel goed.