Dus de rest ben ik 'vrij'
Moet alleen 12 en 13 April terug naar school voor een examen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mystique04 schreef:Paulien mooie foto's
Gail voel je je nu weer wat beter??
Lees wel elke dag mee maar heb niets te vertellen.
Ben druk op het werk dagen van 7:15 tot 0ngeveer 5 uur, dus mijn vriend voer Mystique elke dag en ik ga er heen wanneer ik een keer op tijd thuis benMis haar echt wel,ben zondag voor het laatst geweest. Maar ga morgen weer heen lekker 2 dagen vrij. Alleen de bak is nu niet rij baar, dus ze heeft al bijna 2 weken vakantie
vind ze niet erg
Mystique staan nu eindelijk op mijn naam, had paspoort binnen een week al weer terug![]()
En ze heeft nu haar inentingen ook gehad daar is ze wel beetje ziek van geweest.
Peelie schreef:ja ik voel me een stuk beter, niet zo onzeker meer enzo
Amanda schreef:Mogguh
Ik ben brak.... volgens mij krijg ik een griepje...
Paulien
Super zeg!
Gail: lastige situatie. Maar goed dat jullie het hebben uitgepraat en er uit zijn gekomen. Fijn dat je elkaar gewoon nog ziet. Een goede vriendschap is zeker zo belangrijk. Mijn ex is ook nog steeds een goede vriend. We spelen in hetzelfde orkest en zien elkaar dus nog regelmatig.
Gothic_TeZZy schreef:Hebben we hier in Almere ook genoeg hoor![]()
Haha, hoef ik niet eens ver voor te lopen.. 7 deuren verder op woont een dealer xD
Peelie schreef:Gothic_TeZZy schreef:Op bezoek bij een klasgenoot..![]()
Maar ik probeer hem nu over te halen om hierheen te komen, hahahaa
Net een mail gehad van het bedrijf waar ik stage zou gaan lopen, afgewezen.. En dat na 3 gesprekken..
NAJA!!!! wat een onzin...
tjah maar in hilversum is de 'stuff' veel beter tochAls je het helemaal goed wil doen moet je naar A'dam natuurlijk
Gothic_TeZZy schreef:Dankje!
Ik doe nu Medewerker Beheer ICT niveau 3, versneld en incombinatie met de Netwerkbeheer ICT niveau 4 opleiding![]()
Maar 't is ook niet niks, 600 uur stage, en dan maar max 34 uur per week..
Madeira_ schreef:Tessa, balen van je stage zeg.