Ik heb dat kokertje voor de vlag nog thuisliggen hier Hermien heeft de vlag van me aangepakt maar de koker laten zitten, kwam later pas achter dat ik dat houdertje dus nog heb!
Er zit hier niemand van de organisatie toch? Zoja; ik ga volgend jaar ws toch weer naar Ermelo en ook wel weer met de vlag denk ik, zou ik m dan gewoon weer mee kunnen nemen?
jah lichtenvoorde is 8 november, 4 oktober is zevenaar maar die is al vol.... Ik moet voor 8 november kijken of diegene die me brengt kan want hij moet dan ook werken voor twente.. En weet niet hoelaat die wedstrijd begint
Met dressuur was ik 1e van mijn klasse met 185 punten, en mocht dus overkampen voor het kampioenschap
Met springen hebben we dit keer wel het hele parcours uitgesprongen En HOE!!! Helaaaaas op hindernis 10A nog net 1 balkje eraf tikken, hindernis 10B was de laatste sprong, dus net niet foutloos! Maaaaar, omdat we WEER zo hard gingen en er verder geen foutloze combinaties waren, waren we alsnog 1ste Dus ook met springen door voor het kampioenschap!
Met klavertje 3 waren we ook 1ste
Met overkampen had ik bij Jury H & C allebei 188 punten wat ervoor zorgde dat we 7e waren van de gemeente!!!
Ik heb me ingeschreven voor de wedstrijd in Oudewater
Babsding
Geplaatst: 21-09-09 09:02
Hey allemaal. sommige hebben me toegevoegd voor het filmpje van de parade. Deze had ik in gedeelde mappen staan. Helaas MOEST ik van MSN een nieuwe versie downloaden waardoor ik nu geen gedeelde mappen meer heb:S? Dus ik heb nu ff geen idee hoe en wat! Ik zal proberen de parade online te krijgen!