Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

monique22 schreef:echt en heel leuk veulen freya helaas woon je niet in de buurt hihihi anders was ik wel op kraambezoek gekomen hoor;)
zijn er hier in de buurt nog mensen van wie het paard model mag staan om te oefenen heb namelijk net en spiegelreflex camera en wil graag oefenen op andere paardjes ook dus mocht er hier iemand uit de buurt van vianen komen hoor het graag
Freya schreef:monique22 schreef:echt en heel leuk veulen freya helaas woon je niet in de buurt hihihi anders was ik wel op kraambezoek gekomen hoor;)
zijn er hier in de buurt nog mensen van wie het paard model mag staan om te oefenen heb namelijk net en spiegelreflex camera en wil graag oefenen op andere paardjes ook dus mocht er hier iemand uit de buurt van vianen komen hoor het graag
Je bent welkom hoor ... Al heeft Wahida zo iets van, wat heb jij voor leuks in je hand, komt daar ook melk uit ?
Iedereen die geslaagd is, van harte gefeliciteerd.
dankje wel wie weet mocht ik eens in die buurt moeten zijn opzich is zoetermeer nog niet heel lang rijden ben daar 3 maanden terug nog geweest
! 

oke.. ze was rechtsom aan het galoperen en ze lette even niet op: tja toen vielen we bijna (ze struikelde over de stoepje, wij hebben geen hekken bij de buitenbak en hier was ik dus altijd al bang voor!!) maar ze herstelde goed en we galopeerde gewoon door
ze is zo braaaaaaaaaaaaaf
Daarna ook nog linksom gegalopeerd. Ze wilt dan bij mij wel is van de hoefslag racen maar heeft ze al een hele tijd neit gedaan (dit deed ze omdat ik dan gespannen ga zitten, aan de teugels hangen enz.) maar in de buitenbak vandaag voor het eerst linksom over de hoefslag gegalopeerd en mijn lieverd deed het zo goed, braaf over de hoefslag enzo
Ben wel van de meetings
)