Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dapnik schreef:Ik heb net zo iets leuks met Nikita beleefd; stond met haar in de bak en ging haar op haar schouder kriebelen en toen ging ze terug kriebelen in mijn nek en op mijn schouder! Helemaal leuk omdat ik haar dit echt nog nooit met een ander paard heb zien doen, ze is niet zo sociaal en gaat meestal alleen staan.[eten zoeken] Geeft echt een heel fijn gevoel.
naomimak schreef:Dapnik schreef:Ik heb net zo iets leuks met Nikita beleefd; stond met haar in de bak en ging haar op haar schouder kriebelen en toen ging ze terug kriebelen in mijn nek en op mijn schouder! Helemaal leuk omdat ik haar dit echt nog nooit met een ander paard heb zien doen, ze is niet zo sociaal en gaat meestal alleen staan.[eten zoeken] Geeft echt een heel fijn gevoel.
dat deed madeira ook altijd bij mij:'(
Peelie schreef:naomimak schreef:heey
kan iemand mij vertellen wat ze tijdens je gesprek gaan vragen voor het aan nemen voor paardenhouderij??
naomi
waarom je het wil doen... of je genoeg ervaring hebt en genoeg motievatie... dat soord dingen... wat je er later verwacht mee te gaan doen...
Madeira_ schreef:naomimak schreef:
dat deed madeira ook altijd bij mij:'(
Is zo lief! Madeira is zeker weten een knuffel
VivaLaVida schreef:naomimak schreef:heey
kan iemand mij vertellen wat ze tijdens je gesprek gaan vragen voor het aan nemen voor paardenhouderij??
naomi
haha jaen dat het zo zwaar is enzo ..
t is niet zo heel moeilijk om aangenomen te worden hoor.. gewoon je verhaal doen
Madeira_ schreef:Is zo lief! Madeira is zeker weten een knuffel
chipieke schreef:ben er ook aan aan het denken om m'n haf te scheren... Maar overdag staan ze nogal in de blub en 's nachts gaan ze op stal. Ze krijgt ongeveer 3x in de week beweging als het weer het toelaat, is het dan wel nuttig om haar te scheren? Nu is ze echt zo'n gigantische beer in haar nek!
Dapnik schreef:Ik heb net zo iets leuks met Nikita beleefd; stond met haar in de bak en ging haar op haar schouder kriebelen en toen ging ze terug kriebelen in mijn nek en op mijn schouder! Helemaal leuk omdat ik haar dit echt nog nooit met een ander paard heb zien doen, ze is niet zo sociaal en gaat meestal alleen staan.[eten zoeken] Geeft echt een heel fijn gevoel.
Nathalie83 schreef:Vanacht is me auto leeg gejatgelukkig hebben ze m'n freestyle en poetsspullen laten liggen..
Kwam er vanmorgen achter toen ik naar de paarden zou.. Dus meteen heel mijn humeur verpest, dat voelde Levera ook weer aan dus die was echt super dwars en liep echt niet door.. ben dus na een half uurtje maar weer afgestapt..
Dapnik schreef:Madeira_ schreef:Is zo lief! Madeira is zeker weten een knuffel
Nikita dus helemaal niet, dus ik was best verbaasd!
Peelie schreef:Hinke schreef:Peelie: wat gek dat het aan 1 kant inzakt... Komt dat doordat je dan steeds scheef zit oid?
Nee... Het zadel lag in het begin goed. Maar daarna ging het toch weer schuiven... Dus ik had al zo'n vermoede dat er 1 kant was ingezakt... En dat blijkt nu dus...
1 kant is ook gewoon veel leger dan de andere kant
chipieke schreef:@Hinke: ze staat echt snel te puffen en zweet enorm!