Hilde_q schreef:nou ik kwam aan en ik riep der en ze kwam aangedraafd1e keer dat ze dat heeft gedaan !
Cool

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Hilde_q schreef:nou ik kwam aan en ik riep der en ze kwam aangedraafd1e keer dat ze dat heeft gedaan !
suusiejj schreef:Hilde_q schreef:dan plak je die er weer op
heeft viet al eens geprobeerd maar wou niet meer...
2jaar terug toen hij gecastreerd werd (rond kerst) zeiden ze op stal :"wel lief dat je de dierenarts kerstballen doneert".
suusiejj schreef:Hilde_q schreef:nou ik kwam aan en ik riep der en ze kwam aangedraafd1e keer dat ze dat heeft gedaan !
Cool
Hilde_q schreef:o das best een banketstaaf opmerking
Hilde_q schreef:had er echt gemist![]()
suusiejj schreef:Hilde_q schreef:o das best een banketstaaf opmerking
jep indd in de eerste instantie was het ook de bedoeling dat hij hengst bleef
moest ie maar geen merrie's gaan versieren..
andere kant had johan hem niet naast merrie's op het land moeten zetten
Hilde_q schreef:Tjellelel
TjelleBieb schreef:Heb gister bijna gevochten met een meisje op school.
Ik liep van de trap af, en zij moest en zou mij omver duwen, dus ik zeg 'Doe eens ff normaal man!' zegt ze niets, dus ik loop naar buiten, komt ze met 3 vriendinnen naar me toe 'Wat kom je stoer doen? en waar haal je het lef vandaan om zo'n grote bek op te zetten?'
Dus ik werd al kei pissed, en stond op en gaf 'r een duw naar achtere waarnaar die 3 vriendinnen weer een stap naar voren deden, toen ging ik maar even raar zwaaien met me armen en liepen ze maar weg.
kekaro schreef:hahahahaha ik werd geroepen door tjelsie dr wokpan
hey dames wat vinden jullie hiervan
http://link.marktplaats.nl/133501986
vriendin heeft interesse maar ik persoonlijk vind:
vrij lange rug voor een haf !
ze is nu 1.51 word in april volgend jaar pas 3 maar is wel drachtig van een newforest....
ik weet het niet.
TjelleBieb schreef:Jasia schreef:I love you wokpan![]()
Anseltje schreef:HAFxGEK schreef:Ja ik ook, maar iki heb het ook als ik belheb jij een samsung?
dat kan een instelling zijn.
Dat je een minutenteller hebt aanstaan, of iemand belt je tegelijkertijd dat jij iemand aan de telefoon hebt
knabbelgirl schreef:ze is recht achter een ander paard tegen elkaar aan gaan trappen, nu loopt ze aan het ene been kreupel en aan het andere been een wond
suusiejj schreef:
Hilde_q schreef:dan vraag je ook om hengsten gedrag niet dan ?
TjelleBieb schreef:Ik ben écht verslaafd aan Bubblez op Hyves.
Al meer dan 500x uitgespeelt.
Hilde_q schreef:
TjelleBieb schreef:Hoe depressief, iemand heeft in d'r MSN-naam:
No friends = no hope, no hope = no life.Wtf.
suusiejj schreef:TjelleBieb schreef:Hoe depressief, iemand heeft in d'r MSN-naam:
No friends = no hope, no hope = no life.Wtf.
stuur haar het logo van google met "zoek een leven"