Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sheelah schreef:Doe je werk met paarden?
Sheelah schreef:wel heel leuk zeg hoe heet de opleiding die je doet?
Sheelah schreef:O okej ik heb er nog nooit van gehoord maar het klinkt wel leuk met die leuke namen hahahahahaa
Sheelah schreef:Ja is toch hartstikken leuk je hebt groot gelijk nooit te oud om te leren en het is nog iets met paarden wat wil je nog meer!
Maar ik ga nu lekker me bedje in slaaplekker!!!!
Monica_86 schreef:WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW
kashmira schreef:zoo llijkt wel of dit een kinder crash is... zoo kinderachtig omdat er nieuwe mensen komen ..gaan jullie meteen weg.. paasei wat kinderachtig .. jullie ljiken wel 16 zeg damn..
weet je ik post hier niet eens meer wat.. echt zielig gewoon. niet normaal..
gewoon TE zielig nogmaals..
haha moet er echt om lachen zoooooo zielig.
dus Laterr he mensen.. veel plezier met jullie zielige topic.. omdat er teveel nieuwe mensen komen
kashmira schreef:zoo llijkt wel of dit een kinder crash is... zoo kinderachtig omdat er nieuwe mensen komen ..gaan jullie meteen weg.. paasei wat kinderachtig .. jullie ljiken wel 16 zeg damn..
weet je ik post hier niet eens meer wat.. echt zielig gewoon. niet normaal..
gewoon TE zielig nogmaals..
haha moet er echt om lachen zoooooo zielig.
dus Laterr he mensen.. veel plezier met jullie zielige topic.. omdat er teveel nieuwe mensen komen